ФОРМУВАННЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХОРЕОГРАФІЇ
ЧЕРКАСОВ Володимир Федорович –
доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри музичного мистецтва і хореографії
Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький
ОRCID iD 0000-0003-2760-275 х
e-mail: с[email protected]
Анотація
У статті здійснено аналіз процесу формування інтерпретаційної компетентності майбутнього вчителя хореографії, а також доведено, що результативність формування зазначеного феномену залежить від володіння вчителем методикою композиційної побудови хореографічного твору, об’єктивності в тлумаченні творів хореографічного мистецтва, професійного і практичного досвіду інтерпретатора, інтелектуально-творчого характеру діяльності постановника, а також рівня розвитку його художньо-творчого мислення.
Ключові слова: інтерпретаційна компетентність, майбутній вчитель хореографії, професійний і практичний досвід, інтелектуально-творча діяльність, художньо-творче мислення.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Базарова Н. П. Классический танец / Н. П. Базарова. – СПб: Издательство «Лань» Издательство ПЛАНЕТА Музыки, 2009. – 192 с.
2. Ваганова А. Я. Основы классического танца – издание 6-е. Серия «Учебники для вузов. Специальная література». / А. Я. Ваганова. – СПб: Издательство «Лань», 2000. – 192 с.
3. Василенко К. Ю. Композиція українського народно-сценічного танцю / К. Ю. Василенко. – К. : Мистецтво, 2000. – 96 с.
4. Виготский Л. С. Психология искусства / Под ред. М. Г. Ярошевского. – М.: Педагогика 1987. – 344 с.
5. Голдрич О. С. Методика викладання хореографії: навч. посіб. / О. С. Голдрич – Львів: «Сполом», 2006. – 84 с.
6. Кривохижа А. М. Гармонія танцю: навч.метод. посібн. для студентів пед. навч. закладів / А. М. Кривохижа. – Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005. – 324 с.
7. Цвєткова Л. Ю. Методика викладання класичного танцю: підручник. / Л. Ю. Цвєткова. – К.: Альтепрес, 2005. – 324 с.