Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

СПЕЦИФІКА ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО КОНЦЕРТМЕЙСТЕРА

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри

музичного мистецтва і хореографії

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail:[email protected]

 

КОРОТКОВ Анатолій Єгорович

Народний артист України, професор кафедри музичного мистецтва і хореографії

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail:[email protected]

Анотація

    Статтю присвячено проблемі специфіки інструментально-виконавської діяльності майбутнього концертмейстера та його підготовки під час навчання у вищому навчальному закладі, його вмінням та навичкам, що набуваються в процесі фахової підготовки. Розглянуто специфіку виконавської підготовки та діяльності майбутніх концертмейстерів в процесі навчання в інструментальному класі.

    Ключові слова: інструментально-виконавська підготовка, інструментально-виконавська діяльність, музично-виконавська діяльність, концертмейстерський клас, фахова підготовка, концертмейстерська підготовка.

Повний текст:

         Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Арчажникова Л. Г. Формирование профессиональных качеств личности учителя в процессе инструментальной подготовки // Профессиональная направленность музыкального образования в педвузе. Вып.1. – Саратов, 1978. – С.11–17.

2. Баренбойм Л. А. Фортепианная педагогіка. – М.: Музгиз, 1973. – 212 с.

3. Брянская Ф. Д. Hавык игры с листа, его структура и принципы развития // Вып. 4. – М.,1976. – С. 46–62.

4. Винокур Л. И. Первоначальное обучение искусству аккомпанемента: Учеб. – методическое пособие. Ч. 1. – М.: Изд – во МГПИ, 1978. – 46 с.

5. Готлиб А. Д. Основы ансамблевой техники. – М.: Музыка, 1971. – 94 с.

6. Крючков Н. А. Искусство аккомпанемента как предмет обучения. – Л.: Музгиз, 1961. – 72 с.

7. Люблинский А. А. Теория и практика аккомпанемента. Методологические основы. – Л.: Музыка, 1972. – 80 с.

8. Подольская В. В. Развитие навыков аккомпанемента с листа // О работе концертмейстера. – М.: Музыка, 1974. – С. 88–110.

9. Приходько В. И. Музыкальная фактура и исполнитель. – Харьков: Фолио, 1997. – 208 с.

10. Пустовит В. И. Концертмейстерская подготовка студентов музыкальнопедагогического факультета: метод. пособие. – Минск: МГПИ, 1985. – 36 с.

 

 

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись