Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСВІТНІ ТРАЄКТОРІЇ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

ІЛІНІЦЬКА Наталія Степанівна

кандидат педагогічних наук, доцент,

доцент кафедри теорії та методики мистецтв,

завідуюча комісії фортепіанних дисциплін

Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розглянуто поняття «індивідуальні освітні траєкторії» стосовно студентів вищих навчальних закладів. Пошук можливих умов реалізації індивідуальних освітніх траєкторій студентів стає важливим напрямком діяльності вищої школи. Викладено алгоритм індивідуальної роботи зі студентом. Висвітлено етапи педагогічної діяльності по розробці індивідуальної освітньої траєкторії: 1) вивчення індивідуально-особистісних особливостей студента, його можливостей, здібностей; 2) визначення цілей і результатів (індивідуальні досягнення); 3) реалізація індивідуальної стратегії; 4) оцінювання підсумкових результатів на основі індивідуальної стратегії. Цінність індивідуальної траєкторії розвитку полягає в тому, що вона дозволяє кожному, на основі реалізованої самооцінки, мотивації, формувати і розвивати ціннісні орієнтації, творчу індивідуальність. Індивідуалізація освіти і виховання забезпечує різнобічний розвиток особистості студента, дозволяє формувати навички самореалізації особистості.

    Ключові слова: індивідуальна освітня траєкторія, особистісний потенціал, гуманна педагогіка.

Повний текст:

         Adobe Acrobat Pro PDF

 

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Амонашвили Ш. А. Размышления о гуманной педагогике / Ш. А. Амонашвили. – М. : Издательcкий Дом Шалвы Амонашвили, 1995. – 496 с.

2. Асмолов А. Г. Стратегия развития вариативного образования: мифы и реальность / А. Г. Асмолов // Магистр. – 1995. – №1. – С. 23–27.

3. Гершунский Б. С. Философия образования для XXI века (В поисках практикоориентированных образовательных концепций) / Б. С. Гершунский. – М. : Совершенство, 1998. – 608 с.

4. Зеер Э. Ф., Сыманюк Э. Э. Индивидуальные образовательные траектории в системе непрерывного образования / Э. Ф. Зеер, Э. Э. Сыманюк // Педагогическое образование в России. – 2014. – № 3. – С. 74–82.


5. Стратегическое управление талантами в республике Татарстан на период 2015–2020 годы : сборник материалов республиканской научнопрактической конференции / науч. ред. Т. Ю. Фомина. – Набережные Челны, 2016. – 126 с.

6. Сизова Е. Р. Профессиональная подготовка специалистов в системе классического музыкального образования: автореф. дис. на соискание ученой степени доктора педагогических. наук: спец. 13.00.08 – теория и методика профессионального образования / Елена Равильевна Сизова. – Москва, 2008. – 47 с.

7. Хуторской А. В. Дидактическая эвристика. Теория и технология креативного обучения / А. В. Хуторской. – М.: Изд-во МГУ, 2003. – 416 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись