Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ИСТОРИЧЕСКИЕ ПРЕДПОСЫЛКИ СОЗДАНИЯ ПЕДАГОГИКИ ДОМБРОВОГО ИСПОЛНИТЕЛЬСТВА

ХУСАИНОВА Гульзада Ануаровна

кандидат педагогических наук,

профессор, академик МАНПО,

заведующая кафедрой музыкальноого образования

Казахского національного университета искусств

e-mail: [email protected],

 

ТАПЕНОВ Даулет Турсунханович

магистр искусствоведения, докторант специальности

«Музыкальное образование»

Казахского національного университета искусств

e-mail:[email protected]

Анотація

    Предметом наукового аналізу статті є історичні передумови розвитку домбрової музичної освіти в Казахстані. Домброва музична освіта в Казахстані має власну історію і сформовані традиції. Казахський національний інструмент домбра – невідʼємний складник казахської музичної культури. Домброве музичне виконавство втілює історію, традиції, художній світогляд і творчість казахського народу. Його супровід у музичній освіті також вирізняється своєрідністю. У статті акцентується звʼязок із усною традицією передачі музичних знань, умінь, навичок підростаючому поколінню.

    Ключові слова: музична освіта, історія розвитку домбрової музичної освіти в Казахстані, усна традиція передачі музичних знань, умінь, навичок.

Повний текст:

        Adobe Acrobat Pro PDF

 

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Аманов Б. Ж. Казахская традиционная музыка и ХХ век / Б. Ж. Аманов, А. И. Мухамбетова. – Алматы: Дайк-Пресс 2002. – 544 с.

2. Гизатов Б. Г. Музыкальное образование в Казахстане / Б. Г. Гизатов. – Алма-Ата: Meктеп, 1975 – 80 с.

3. Жубанов А. К. Струны столетий / А. К. Жубанов. – Алматы : Дайк-Пресс, 2001. – 280 с.

4. Малдыбаева Р. С. Творческая личность кюйши в музыкальной культуре ХХ века: автореферат дисс. ... канд. иск. наук / Р. С. Малдыбаева. – Алматы, 2005. – 27 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись