Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

СИСТЕМНИЙ ПІДХІД У ФОРМУВАННІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ I СПОРТУ ДО РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОБМЕЖЕНИМИ ФІЗИЧНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ

ДОЛИННИЙ Юрій Олексійович

кандидат педагогічних наук, доцент,
докторант кафедри педагогіки і методики технологічної освіти
Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка
e-mail: [email protected]

Анотація

   У статті розглянуто вітчизняні та іноземні літературні джерела системи підготовки фахівців з фізичного виховання i спорту до реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями. Представлено зміст програми підготовки бакалавра з фізичного виховання i спорту до реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями складається з навчальних дисциплін циклу загальної підготовки та фахового (професійно-практичного) циклу.

Ключові слова: система, підготовка, фахівці, фізичне виховання, реабілітація, обмеження.

Повний текст:

        Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Астахова В. І. Проблеми подальшого розвитку освіти у великому освітянському регіоні (на матеріалах Харківщини) / В. І. Астахова, К. В. Астахова // Соціологія міста: Зб. наук. праць. – Днськ, 2001. – С. 65–78.
2. Беспалько В. П. Основы теории педагогических систем / В. П. Беспалько. – Воронеж: Изд-во ВГУ, 1977. – 204 с.
3. Боголюбова В. М. Медицинская реабилитация: руководство / под ред. В.М. Боголюбова: в 3 т. – М.; Смоленск: Знак почета, 2007. – Т. 2. – 632 с.
4. Веретко І. А. Особливості сфери професійної підготовки фахівців за напрямом «здоров'я людини» – проблеми непреревної освіти / І. А. Веретко // Стан та напрями удосконалення науково-методичного забезпечення підготовки фахівців напряму «фізична реабілітація, здоров'я людини»/Матеріали круглого столу. – Хмельницький, 2010. – С. 24–29.
5. Каргаполов Е. П. К разработке онтологии непрерывного физкультурного образования / Е. П. Каргаполов, В. В. Приходько // Теория и практика физической культуры. – 1990. – № 12. – С. 45–56.
6. Курок О. І. Програма підготовки фахівців з фізичного виховання i спорту до реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями : навчально-методичний посібник / О. І. Курок, Ю. О. Долинний. – Краматорськ: ДДМА, 2017. – 115 с.
7. Маслов В. И. Высшее физкультурное образование сегодня и завтра / В. И. Маслов, Н. Н. Зволинская // Теория и практика физической культуры. – 1990. – № 12. – C. 2–11.
8. Матрошилін О. Г. Основи загальної фізіотерапії та – курортології: [навчальний посібник] / О. Г Матрошилін, О. Р. Зав’ялова, О. А. Рогалюк. – Дрогобич, 2006. – 297 с.
9. Прихода І. В. Організаційно-методологічні підходи до професійної підготовки фахівців з фізичної реабілітації в Україні / І. В. Прихода // Проблеми сучасної педагогічної освіти. – 2007. – Вип. 15, –Ч. 1. – С. 60–66.
10. Селинго Дж. Руководители сферы образования обсуждают качество подготовки учителей и потребности бизнеса / Дж. Селинго, Дж. Бэсинджер // Социология образования. – 2000. – № 1. – С. 27–28.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись