Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

МЕТОД КУЛЬТУРНОГО АСИМІЛЯТОРА У СИСТЕМІ КРОСКУЛЬТУРНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ

СІДОРОВ Вадим Ігоревич
професор, декан факультету міжнародних економічних відносин та туристичного бізнесу
Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна e-mail: [email protected]

 

Анотація

    У статті на основі аналізу наукових досліджень та власного практичного досвіду розкрито суть поняття «культурний асимілятор» та методу культурного асимілятора. Розглянуто етапи конструювання культурних асиміляторів для кроскультурної підготовки майбутніх фахівців галузі туризму: початковий, аналітико-відбірковий, конструювальний та технологічний. Запропоновано інцидент «Офіс в Анталії».

Ключові слова: кроскультурне навчання, кроскультурна підготовка, компетентність, туризм, культурний асимілятор, метод, інцидент. 

Повний текст:

        Adobe Acrobat Pro PDF

 

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Іванюк І. Культурний асимілятор як засіб формування полікультурної компетентності в комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі / І. Івасюк. – Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Т. 2, №5. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2014. – С. 22–26.
2. Культурный ассимилятор. Тренинг адаптации к жизни в Санкт-Петербурге. / Отв. ред. Р. К. Тангалычева и Н. А. Головин. – СПб, 2008. – 234 с.
3. Султанова А. Н., Ласовская Т. Ю. Культурный ассимилятор как техника повышения межэтнической толерантности студентов на занятиях по дисциплине «Этнопсихология» // А. Н. Султанова, Т. Ю. Ласовская // Личность, семья и общество: вопросы педагогики и психологии: сб. ст. по матер. XVI междунар. науч.практ. конф. – Часть II. – Новосибирск: СибАК, 2012. – С. 34–45.
4. Формирование экологичной образовательной среды для эффективной адаптации детей-мигрантов в условиях ГБОУ. Учебно-методическое пособие для педагогов /
Автор-составитель Н. В. Шекихачева. – СанктПетербург, 2012. – 123 с.
5. Хоменко Є. Г. Особливості використання наративного аналізу для дослідження взаємодії. // Є. Г. Хоменко // Психологія і особистість. – № 1. – Київ, 2014. – С. 100–111.
6. Шиловська, М. О. Виховання толерантності у структурі спеціального академічного курсу «Формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземних мов» //
М. О. Шиловська // Витоки педагогічної майстерності. Сер.: Педагогічні науки. – Вип. 8(2). – Київ, 2012. – С. 309–313.
7. Albert R. D. The intercultural sensitizer or culture assimilator: A cognitive approach. Handbook of intercultural training. – N.Y., 1983. – Vol. 48. – P. 139–154.
8. Brislin R. W., Cushner K., Cherrie C., Yong M. Intercultural interactions: A practical guide. – Beverly Hills, 1986. – CA: Sage.
9. Cushner K. & Brislin, R. W. Intercultural Interactions. A Practical Guide. (2nd ed.) – Thousands Oaks, 1986. – CA: Sage Publications.
10. Holden N. J. Cross-Cultural Management. A Knowledge Management Perspective. – Prentice Hall, 2002.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись