ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНООРІЄНТОВАНИХ ДИСЦИПЛІН У ДИСПЕТЧЕРІВ АЕРОНАВІГАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯК СКЛАДОВА БЕЗПЕКИ ПОЛЬОТІВ
УШАКОВА Юлія Вікторівна –
аспірант Кіровоградської льотної академії
Національного авіаційного університету
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті проаналізовано визначення «мотивації» у різних авторів. Досліджена проблема формування мотивації до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін у диспетчерів з аеронавігаційного забезпечення. Розглянуті педагогічні умови формування мотивації до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін у диспетчерів з аеронавігаційного забезпечення.
Ключові слова: мотивація, професійно-орієнтовані дисципліни, інженер з аеронавігаційної інформації.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Арістова Н. О. Формування мотивації вивчення іноземної мови студентів вищих нелінгвістичних навчальних закладів: дис. кандидата пед. наук: 13.00.04 / Арістова Наталія Олександрівна. – Київ, 2008. – 248 с.
2. Загребельна Л. В. Педагогічні умови підготовки майбутніх менеджерів у економічних навчальних закладах // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. праць / Л.В. Загребельна; редкол.: І.А. Зязюн (голова) [та ін.]. – КиївВінниця: Планер, 2005. – Вип. 8. – 547 с.
3. Зимняя И. А. Проективная методика обучения английскому языку / И. А. Зимняя, Т. Е. Сахарова // Иностранные языки в школе. – 1991. – № 3. – С. 9–15.
4. Зимняя И. А. Педагогическая психология / Зимняя И. А. – М. : Логос, 1999. – 384 с.
5. Леднев В. С. Научное образование: развитие способностей к науч. творчеству / В. С. Леднев. – 2-е изд., испр. – М.: МГАУ, 2002. – 119 с.
6. Москаленко О. І. Мотивація курсантівпілотів до вивчення англійської мови, як складник безпеки польотів. [Монографія]: Кіровоград, 2012. – 248 с.
7. Підготовка майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій / [авт.упор. О.М. Пєхота]. – К.: В-во А.С.К., 2003. – 240 с.
8. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии / С. Л. Рубинштейн. – СПб: Питер Ком, 1999. – 720 с.
9. Тверезовська Н. Т. Сутність та зміст поняття «педагогічні умови» / Н.Т. Тверезовська, Л. М. Філіппова // Нова пед. думка. – 2009. – № 3. – С. 90– 92.