Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНООРІЄНТОВАНИХ ДИСЦИПЛІН У ДИСПЕТЧЕРІВ АЕРОНАВІГАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯК СКЛАДОВА БЕЗПЕКИ ПОЛЬОТІВ

УШАКОВА Юлія Вікторівна –

аспірант Кіровоградської льотної академії

Національного авіаційного університету

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті проаналізовано визначення «мотивації» у різних авторів. Досліджена проблема формування мотивації до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін у диспетчерів з аеронавігаційного забезпечення. Розглянуті педагогічні умови формування мотивації до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін у диспетчерів з аеронавігаційного забезпечення.

Ключові слова: мотивація, професійно-орієнтовані дисципліни, інженер з аеронавігаційної інформації.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Арістова Н. О. Формування мотивації вивчення іноземної мови студентів вищих нелінгвістичних навчальних закладів: дис. кандидата пед. наук: 13.00.04 / Арістова Наталія Олександрівна. – Київ, 2008. – 248 с.

2. Загребельна Л. В. Педагогічні умови підготовки майбутніх менеджерів у економічних навчальних закладах // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. праць / Л.В. Загребельна; редкол.: І.А. Зязюн (голова) [та ін.]. – КиївВінниця: Планер, 2005. – Вип. 8. – 547 с.

3. Зимняя И. А. Проективная методика обучения английскому языку / И. А. Зимняя, Т. Е. Сахарова // Иностранные языки в школе. – 1991. – № 3. – С. 9–15.

4. Зимняя И. А. Педагогическая психология / Зимняя И. А. – М. : Логос, 1999. – 384 с.

5. Леднев В. С. Научное образование: развитие способностей к науч. творчеству / В. С. Леднев. – 2-е изд., испр. – М.: МГАУ, 2002. – 119 с.

6. Москаленко О. І. Мотивація курсантівпілотів до вивчення англійської мови, як складник безпеки польотів. [Монографія]: Кіровоград, 2012. – 248 с.

7. Підготовка майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій / [авт.упор. О.М. Пєхота]. – К.: В-во А.С.К., 2003. – 240 с.

8. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии / С. Л. Рубинштейн. – СПб: Питер Ком, 1999. – 720 с.

9. Тверезовська Н. Т. Сутність та зміст поняття «педагогічні умови» / Н.Т. Тверезовська, Л. М. Філіппова // Нова пед. думка. – 2009. – № 3. – С. 90– 92.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись