Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Підсумки Круглого столу «Студент як ключовий стейкголдер освітньої програми «Спеціальна освіта»

Підсумки Круглого столу «Студент як ключовий стейкголдер освітньої програми «Спеціальна освіта»

19 травня 2025 року на кафедрі педагогіки та спеціальної освіти факультету педагогіки, психології та мистецтв Центральноукраїнському державному університеті імені Володимира Винниченка відбувся круглий стіл на тему «Студент як ключовий стейкголдер освітньої програми «Спеціальна освіта».

Привітав учасників заходу та промовив вітальне слово декан факультету педагогіки, психології та мистецтв професор Ярослав ГАЛЕТА.

Зі вступним словом до учасників звернувся завідуючий кафедри педагогіки та спеціальної освіти та висловив свою підтримку професор Анатолій РАЦУЛ.

Модератором круглого столу виступив відповідальний за науково-дослідну роботу студентів факультету педагогіки, психології та мистецтв доцент Ростислав ЛЯШЕНКО.

Зі змістовними доповідями виступили: гарант освітньо-професійної програми, старший викладач кафедри педагогіки та спеціальної освіти Олена НАГОРНА, доцент Людмила КАШУБА та настановчим словом – доцент Долорес ЗАВІТРЕНКО.

Метою круглого столу було отримання зворотного зв’язку від здобувачів освіти спеціальності з метою виявлення їхніх реальних потреб та необхідності внесення необхідних змін та постійного оновлення освітньої програми для підвищення якості освіти.

Формат

Захід проходив у форматі офлайн і об’єднав студентів 1 – 4 курсу спеціальності 016 Спеціальна освіта та групу забезпечення освітньої програми «Спеціальна освіта» для обговорення актуальних питань оновлення освітньої програми «Спеціальна освіта» в умовах викликів сьогодення.

Що обговорювали?

  • досвід впровадження нових підходів у спеціальній освіті,
  • практичні кейси у роботі випускників спеціальності
  • якість підготовки здобувачів спеціальності.
  • напрями подальшої участі студентів у формуванні змісту освітньої програми.
  • ряд побажань та пропозицій щодо оновлення освітньої програми

За підсумками обговорення сформульовано низку пропозицій щодо вдосконалення освітньої програми.

Основні меседжі:

  • збільшення частки аудиторних годин для ключових освітніх компонентів освітньої програми;
  • формування компетентностей у здобувачів освіти, необхідних для того, щоб підвищити їх конкурентоздатність на ринку праці;
  • покращення матеріально-технічної бази професійної підготовки;
  • розширення бази практики;
  • поглибленого вивчення спеціальної педагогіки та спеціальної психології.

Круглий стіл «Студент як ключовий стейкголдер освітньої програми «Спеціальна освіта» був черговою нагодою актуалізувати роль здобувача вищої освіти у формуванні змісту освітніх програм.

Що далі?

Врахування безпосереднього досвіду отриманого здобувачами в освітньому середовищі, та їх бачення надає нові імпульси для покращень та  інновацій втілених в теперішній і майбутній освітній процес.

Організатори щиро дякують усім учасникам за активну участь та змістовну дискусію!

Інформацію підготували Ростислав ЛЯШЕНКО, Долорес ЗАВІТРЕНКО

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись