Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Кіндей Леся Григорівна

кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри

Освіта:
Кіровоградський державний педагогічний інститут імені Володимира Винниченка, 1995 р. Спеціальність: «Українська мова та література». Кваліфікація: вчитель української мови та літератури.

Напрями наукової та професійної діяльності: актуальні проблеми лінгводидактики в початковій школі та закладах дошкільної освіти, проблеми граматики сучасної української мови, проблеми українського діалектного та історичного словотворення, історичної граматики української мови.

Тема кандидатської дисертації: «Морфолого-синтаксична омонімія дієслів із префіксами ви-, пере-, по-» (2002 р.)

Транслітерація імені: Lesya Kindei

ORCID iD: 0000-0002-4514-7669

Профілі: ScopusWeb of ScienceGoogle Scholar

Відзнаки: Почесна грамота Національної академії педагогічних наук України (2019 р.)

Дисципліни, які викладає: Методика викладання української мови та літературного читання, Українська мова і культура мовлення, Методика публічного виступу педагога, Сучасне наукове мовлення педагога, Психолінгвістика, Технології вивчення освітньої галузі «Мови та література».

Основні публікації

Посібники:

1. Кіндей Л. Г. Методика навчання грамоти: читання та письмо / О. О. Горська, Л. Г. Кіндей. Кропивницький : Авангард, 2019. 186 с.

2. Українська мова за професійним спрямуванням: Навчальний посібник для студентів факультету педагогіки та психології. //  І. В. Жигора, Л. Г. Кіндей,   О. І. Іліаді. Кропивницький, 2020. 301 с.

3. Інноваційні технології навчання мовно-літературної та математичної галузей в початковій школі (Математична галузь): Навчально-методичний посібник / О. О. Нікітіна, Л. Г. Кіндей. Кропивницький, 2021 (електронне видання). Рекомендовано методичною радою ЦДПУ ім.В. Винниченка 

https://drive.google.com/drive/folders/1YU6__fU_TsOv8XuG0hAsBrx45q5ia0uG?usp=share_link

4. Методичні рекомендації до написання магістерських робіт (для студентів магістратури спеціальностей 012 Дошкільна освіта та 013 Початкова освіта / Ю. М. Демченко, І. В. Жигора, Л. Г. Кіндей, А. М. Мартін, О. О. Нікітіна, С. О. Федотова. Харків : Мачулін, 2021. 70 с.

5. Дошкільна освіта. Наскрізна програма практик: навчальні матеріали, методичні рекомендації, схеми занять. Навчально-методичний посібник (для спеціальності 012 Дошкільна освіта) / Розробники: Котелянець Н. В., Горська О.О., Мартін А. М., Демченко Ю. М., Нікітіна О. О., Кіндей Л. Г., Жигора І. В., Вдовенко В. В., Радул О. С., Цуканова Н. М., Баранюк І. Г., Шарапова Т. А., Міненко О. О. / Упорядники: О. О. Нікітіна, О. О. Горська. ЦДПУ ім. В. Винниченка. Дніпро: Середняк Т. К., 2021. 192 с.

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection:

  1. Kindei L. G. Formation of tolerance of future teachers in the process of professional preparation. // revistaespacios.com № 39 /Formacion de tolerancia de futuros docents en el proceso de preparacion professional / SAVCHENKO Nataliia Serhiivna; KOTELIANETS Natalka Valeriivna; KOTELIANETS Yulia Serhiivna; KINDEI Lesia Hryhorivna. 2018. (Scopus). https://www.revistaespacios.com/a18v39n43/a18v39n43p03.pdf
  2. Formation of senior preschoolers’ creative skills through theatrical and speech activities. / Yuliia Serheevna Kotelianets, Lesia Grigorievna Kindei, Natalka Valerievna Kotelianets, Alina Nikolaevna Martin Apuntes Universitarios, 2021: ISSN: 2304-0335 Revista de Investigación Apuntes Universitarios 11 Núm. 3 (2021)P.274–284. (Web of Science Core Collection) DOI:https://doi.org/10.17162/au.v11i3.706
  3. The lapbook as an innovative way to organize learning activities in elementary schools. Revista Tempos E Espaços Em Educação, /Androsova Natalia Mykolayivna, Kinakh Nelia Volodumurivna, Demchenko Yulia Mykolayivna, Antoshchuk Svitlana, Kindei Lesia Grigorivna,  14 No. 33 (2021) (Web of Science Core Collection)
  4. Kindei, L., Nikitina, O.,  Baraniuk, I. ,  Kotelianets, Y. ,  Kotelianets, N. The Problem of Methodological Training of Future Teachers in the Digital Environment Journal of Curriculum and Teaching, 2022,11(5), pp. 146–154 (Scopus). https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1362311.pdf

Статті у наукових фахових виданнях України:

  1. Кіндей Л. Г. Сучасні підходи до використання педагогічних здобутків Василя Сухомлинського в процесі навчання української мови молодших школярів. Наукові записки. Вип. 172. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький : КОД, 2018. С. 243–249. https://www.cuspu.edu.ua/images/download-files/naukovi-zapysky/172/55.pdf
  2. Кіндей Л., Нікітіна О. Розвиток творчого мислення дітей старшого дошкільного віку засобами сучасних освітніх технологій. Наукові записки. Вип. 196 (Серія: Педагогічні науки). Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. С. 170-179. DOI: https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-196-111-116
  3. Кіндей Л. Г. Підготовка вчителя початкових класів з методики навчання української мови та літературного читання. Рідна школа. 2019. №2. С. 50–56 (у співавторстві). http://lib.vippo.org.ua/periodyka.php?book=9081
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись