Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Вдовенко Вікторія Віталіївна

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри

Освіта:
Кіровоградський державний педагогічний інститут імені В.К. Винниченка, 1996 р. Спеціальність: Математика та фізика. Кваліфікація: вчитель математики та фізики

Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020 р. Спеціальність: Спеціальна освіта. Кваліфікація: спеціальний психолог, викладач

Напрями наукової та професійної діяльності: інноваційні технології при навчанні математичної та інформатичної освітніх галузей у початковій школі, історія початкової освіти України (др. пол. ХІХ – поч. ХХ ст.), спеціальна освіта

Тема кандидатської дисертації: «Проблеми початкової освіти в роботі педагогічних з’їздів України (1861–1920 рр.)» (2005 р.)

Транслітерація імені: Viktoriia Vdovenko

ORCID iD: 0000-0002-0884-6209

Профілі: Web of ScienceGoogle Scholar

Відзнаки: Почесна грамота управління освіти, науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації (2019 р.)

Дисципліни, які викладає: Теорія й методика вивчення освітньої галузі «Інформатична», Методика навчання освітньої галузі «Математична», ІКТ в роботі вихователя ЗДО, Математичні методи в психології, Теорія ймовірності

Основні публікації

Монографії:

  1. Vdovenko V.V. Computer technology in the work of preschool teacher // Intellectual and technological potential of the XXI century: Economics, Tourism, Education, Psychology and Sociology. – Monographic series «European Science». Book 15. Part 2. – Karlsruhe, Germany, 2022.

Підручники та посібники з Грифом МОН України

1. Вдовенко В., Котелянець Н., Агєєва О. Я досліджую світ: підруч. для 2 кл. закл. загальн. середн. освіти (у 2-х частинах). Частина 2 (Інформатика та технології) – К.: Грамота, 2019. – 112 с.

2. Вдовенко В., Котелянець Н., Агєєва О. Я досліджую світ: підруч. для 3 кл. закл. загальн. середн. освіти (у 2-х частинах). Частина 2 (Інформатика та технології).  – К.: Грамота, 2020. – 144 с.

3. Вдовенко В.В. Інформатика: підруч. для 4 кл. закл. загальн. середн. освіти. – К. : Грамота, 2021. – 144 с.

4. Вдовенко В. В. Зошит з інформатики: 2 кл. – К. : Грамота, 2019. – 64 с.

5. Вдовенко В. В. Зошит з інформатики: 3 кл. – К. : Грамота, 2020. – 64 с.

6. Вдовенко В. В. Зошит з інформатики: 4 кл. – К. : Грамота, 2021. – 64 с.

7. Вдовенко В. В. Я досліджую світ: Інформатика та технології: 2 клас: робочий зошит до підручника «Я досліджую світ». Ч. 2. / Вікторія Вдовенко, Наталка Котелянець, Олена Агєєва. – Харків: Ранок, 2019. – 64 с.

Навчально-методичні посібники

1. Дошкільна освіта. Наскрізна програма практик: навчальні матеріали, методичні рекомендації, схеми занять. Навчально-методичний посібник (для спеціальності 012 Дошкільна освіта) / Розробники: Котелянець Н. В., Горська О.О., Мартін А. М., Демченко Ю. М., Нікітіна О. О., Кіндей Л. Г., Жигора І. В., Вдовенко В. В., Радул О. С., Цуканова Н. М., Баранюк І. Г., Шарапова Т. А., Міненко О. О. / Упорядники: О. О. Нікітіна, О. О. Горська. ЦДПУ ім. В. Винниченка. Дніпро: Середняк Т. К., 2021. 192 с.

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection:

1. Viktoriia Vdovenko, Olha Kovalova, Dina Shulzhenko, Nelia Bihun, Tamara Kryvonis, Larysa Absalyamova Modern Methods of Psychotherapy and Psychocorrection // Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. – 2022, Volume 13, Issue 3, pages: 152-165. (Web of Science Core Collection)

2. Vasylkiv I., Poplavska T., Vdovenko V., Haidamaka O., Bader S., Streletska N.  The Essence of the Professional Training of Elementary School Teachers in the Context of Society Informatisation / // Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. – 2022, Volume 14, Issue 2, Р. 348-362. (Web of Science Core Collection)

3. Varetska V.O., Nikulochkina O.S.,  Tonne A.I., Kuzminskyi O.A., Bida V.V., Vdovenko V.V. Primary School Teacher’s Social Competence in the Postgraduate Education // Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. – 2019. Volume 11, Issue 4 Suppl. 1. – P. 309–327.   (Web of Science Core Collection)

Методичні розробки видавництва Національної академії педагогічних наук України

1. Андрусенко І., Котелянець Н., Вдовенко В. Реалізація змісту інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 3 класі // Організація освітнього процесу. Методичні рекомендації. – Харків : Ранок, 2020. – С. 72–80.

2. Андрусенко І., Котелянець Н., Вдовенко В. Організація освітнього процесу в початковій школі: Орієнтовні календарно-тематичні плани. 3 клас // Організація освітнього процесу. Методичні рекомендації. – Харків : Ранок, 2020. – С. 72–90, 121–140.

3. Андрусенко І., Котелянець Н., Вдовенко В. Реалізація змісту інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у другому класі. Початкова школа: Методичні рекомендації щодо використання в освітньому процесі Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти; методичні коментарі провідних науковців Інституту педагогіки НАПН України щодо впровадження ідей НУШ в початковій освіті. – К. : Оріон, 2019. – С. 119–127.

Статті у наукових фахових виданнях України:

1. Вдовенко В.В., Гавришко С.Г., Губарєва Д.В. Підготовка вчителя початкової школи за допомогою ІКТ в умовах дистанційного навчання // Перспективи та інновації науки. – Київ, 2022. – № 10 (15). – С. 75 – 83. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-10(15)-75-83

2. Вдовенко В., Кравець Н., Роменська Т. Формування основ інформаційної культури у дітей старшого дошкільного віку // Актуальні питання гуманітарних наук. – Дрогобич, 2021. – Вип. 44. – Т.1. – С.229-236. https://doi.org/10.24919/2308-4863/44-1-36

3. Абрамова О.В., Вдовенко В.В. Ключові компетентності як інтеграційний чинник у проєктній діяльності // Наукові записки. – Вип.201. – серія: Педагогічні науки. - Кропивницький: КОД, 2021. – С.39 – 43.. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-201-49-53

4. Вдовенко В.В., Кашуба Л.В. Методичні основи навчання елементам комп’ютерної графіки молодших школярів із легким порушенням інтелектуального розвитку // Наукові записки.  – Вип.190. - серія: Педагогічні науки. - Кропивницький: КОД, 2020. – С.85 – 90.https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-190-85-90

5. Вдовенко В.В. Метод проектів при навчанні математики учнів з інтелектуальними відхиленнями в умовах інклюзивного навчання // Наукові записки.  – Вип.174. - серія: Педагогічні науки. - Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. – С. 86 – 91. http://dspace.cuspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3513

6. Вдовенко В. В. Обдаровані діти: В.О. Сухомлинський у діалозі з сучасністю // Наукові записки. Вип. 172. Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: КОД, 2018. – С. 89–92. http://dspace.cuspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3685

7. Абрамова О.В., Вдовенко В.В. Оцінювання навчальних досягнень учнів: історичний аспект // Наукові записки. Вип. 161. Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2018. – С. 55–60. http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_161_12

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись