Делегація ЦДПУ на ІV Міжнародному конгресі зі спеціальної педагогіки та психології
8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» відбувся ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології «Педагог в інклюзивному просторі: траєкторія фахової самоактуалізації».
Кафедра спеціальної освіти та здоров’я людини також була присутня та брала активну участь у проведенні всіх заходів конгресу.
Організаторами Конгресу виступили: Міністерство освіти і науки України, Національна Академія педагогічних наук України, Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка за підтримки фонду Порошенка, Міжнародного фонду «Відродження», Національної асамблеї людей з інвалідністю України, Міжнародного Благодійного Фонду Карітас України, Українського Товариства Глухих, Навчально-виробничого підприємства «Вабос», Центру слухової реабілітації «Аврора», Всеукраїнської благодійної організації «Даун Синдром».
Про свою присутність на Конгресі заявили близько 600 фахівців освітянської спільноти: управлінці, педагоги, представники інклюзивно-ресурсних центрів, психологи, представники громадських організацій, батьки дітей з особливими потребами.
Основною метою Конгресу стало обговорення стратегічних питань реформування освіти дітей з особливими потребами, окреслення нових законодавчо-правових орієнтирів, презентація інноваційних освітніх технологій роботи з особливими дітьми в загальноосвітньому просторі в контексті реалізації концепції Нової української школи.
Міжнародний конгрес проходив за наступними напрямками: Концептуалізація та контекстуалізація інклюзивного навчання в умовах Нової української школи; Партнерство, інформаційно-освітня та комунікаційна діяльність на шляху до соціальних змін; Педагогічні технології в освітньому процесі; Психологічний супровід інклюзивного середовища; Організаційно-методичні аспекти діяльності інклюзивно-ресурсних центрів; Диференційоване навчання; Командний підхід в інклюзивному просторі; Оцінювання особливостей розвитку та потреб дитини; Інклюзивні програми дошкільної освіти; Доступність повної загальної середньої та профільної освіти для дітей з особливими потребами.
- Інформацію надано факультетом педагогіки, психології та мистецтв