Проблемний підхід у викладанні курсу «Педагогіка дошкільна»
Цього року, у зв’язку з організацією дистанційного навчання, в основу викладання курсу «Педагогіка дошкільна» був покладений проблемний підхід з метою формування готовності майбутніх фахівців до розв’язання проблемних ситуацій. Він допоміг створити інтерактивне середовище, яке базувалося на активізації пізнавальної діяльності студентів.
Під час організації онлайн-лекцій і семінарських занять формулювалися проблемні ситуації, які передбачали вирішення важких, на перший погляд, для студентів проблемних ситуацій. Для їхнього розв’язання майбутні вихователі були змушені шукати інформацію самостійно або досягати розв’язку спільно під час проведення онлайн-семінарів.
Більше часу було приділено проблемним ситуаціям, які розробила доцент Прибора Т. О., хоча на останній парах студенти самостійно навчилися формулювати найпростіші з них.
Цікавою видом роботи було творче завдання «Живі картини», що створювались студентами як базовий матеріал для розвитку критичного мислення.
Найактивнішими студентами 24 групи були Кириленко А., Угрюмова Н., Кірілова Є., Сендзюк В. Руда А., Білецька А., Чабан Ю., Богуненко В. і, звичайно, староста групи Єльник О. Майбутні педагоги виявили активність у роботі на лекціях і семінарах та надзвичайну самовіддачу.
Додамо кілька прикладів студентських робіт з осучаснення робіт художників:
- П. Даєні «Мати та дитина» – Н. Угрюмова;
- Х. Мерге «Мати та донька» – Н. Угрюмова;
3. І. Макаров «Портрет дітей художника» – В. Богуненко;
4. М. Молодих «У садку» – О. Єльник;
5. А. Харламов «Зачесування» – В. Богуненко;
6. М. Армінович «Ранок» – А. Білецька;
7. П. Даєні «Читання пізньою ніччю» – В. Сендзюк
8. В. Євдокименко (за оповіданням В. Сухомлинського «По волосинці») – Кириленко А.
9. М. Богданов–Білецький «Учениці» – О. Іванова.
Матеріали надані кафедрою педагогіки дошкільної та початкової освіти