Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

МЕТОД CASE-STUDY, ЯК СУЧАСНА ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ КОНФЛІКТОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ЧОРНОГОР Наталія Олексіївна –

аспірант, викладач кафедри менеджменту, економіки, права та туризму,

Льотна академія Національного авіаційного університету

e-mail: [email protected]

Анотація

    Стаття присвячена актуальному напрямку формування конфліктологічної культури майбутніх менеджерів ЗЕД у процесі професійного становлення. Запропонований механізм формування конфліктологічної культури менеджерів ЗЕД шляхом впровадження методу case-study, як сучасного світового педагогічного інструментарію. Визначається необхідність вирішення протиріччя між вимогами сучасних організацій до конфліктологічної культури менеджерів ЗЕД і невідповідним методичним утримуванням навчальних програм і технологій навчання, що здійснюють формування й розвиток конфліктологічної культури майбутніх менеджерів ЗЕД.
Ключові слова: менеджер зовнішньоекономічної діяльності, конфлікт, конфліктологічна культура, кейсстаді.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Вербицкий А. А., Щербакова О. И. Конфликтологическая культура личности специалиста: контекстный подход. – М.: МГГУ им. М. А. Шолохова, 2010. – 132 с.

2. Закон України від 16 квітня 1991 року «Про зовнішньоекономічну діяльність». К.: 1991.

3. Левин К. Разрешение социальных конфликтов / [Пер. с англ. И. Ю. Авидон]. – СПб.: Речь, 2000. – 345 c.

4. Попова (Смолик) С. Ю. Метод кейс-стади и его использование при подготовке тьюторов в сфере образования / Интерактивное образование: Материалы всероссийской научно-практической конференции. Москва, МГУ им. М. В. Ломоносова, 29 июня 2012. – М., 2012. – С. 67–91.

5. Методи дослідження – Кейс-стаді [Електронний ресурс] // Третій міжнародний словник Вебстера. – Режим доступу: http://www.spsu.edu/cs/classes/ cs6023/cs610cas/html

6. Jin R. K. Case Study Research: Design and Methods / R. K. Jin. – Newbury Park (CA) : Sage, 1989. – P. 50.


7. Michiel R. Leenders. Erskine Case research: the case writing process. Research and publications division / Leenders Michiel R., A. James // School of business administration, the University of Western Ontario. – London; Canada: [s. n], 1989.

8. http://rusnauka.com/1_NIO_2008/Pedagogica/2 5496.doc.htm-2018

PROCESS OF FIRST-YEAR STUDENTS’ ADAPTATION TO STUDYING ENGLISH AT HIGH SCHOOL ON THE EXAMPLE OF THE COURSE «ENGLISH FOR SPECIFIFC PURPOSES»

CHERNONKOV Yaroslav Olexandrovych –

Сandidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor,

Department of Linguodidactics and Foreign Languages,

Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University, Ukraine

ORCID ID 0000-0001-6598-1581

e-mail: [email protected]

Анотація

    Це дослідження було проведено для виявлення та попередження проблем адаптації студентів до першого курсу вивчення англійської мови на нелінгвістичних факультетах Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Автор досліджував та проаналізував поняття адаптації (соціально-психологічний та професійний). Психологічний аспект адаптації студентів першого курсу полягає у знищенні протягом багатьох років розвинених поглядів, навичок, звичок, цінностей учнів загальноосвітніх шкіл та трудових колективних органів, втрачаючи роки фіксованих відносин з колективом. Педагогічний аспект адаптації студентів першого курсу характеризується повільним вступом студента в навчальний процес університетів та адаптацією до умов навчального середовища факультетів, де вони навчаються.

Ключові слова: методологічні характеристики, психологічні особливості, освітні особливості, особливості іноземної мови, адаптація, адаптація майбутніх вчителів на різні факультети, педагогічний експеримент, результати педагогічних досліджень, першокурсники, нові інноваційні методики.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Крецька Ю. А. Фактори адаптації майбутніх учителів до професійної діяльності / Ю. А. Крецька // Педагогічна освіта: теорія та практика. – 2012. – т. 10. – С. 43–50.

2. Радул В. В. Соціолого-педагогічний словник / В. В. Радул / 2-е видання. – Харків: Мачулін, 2015. – 444 с.

3. Скрипник В. Особливості перебігу та самосприйняття соціально-психологічної адаптації студентів-першокусників / В. Скрипник // Психологія та суспільство, 2005. – №2. – С. 87–93.

4. Svitlana Vadaska. Features of teaching English for specific purposes [electronic resource]. – Access mode: http://confesp.fl.kpi.ua/node/1161.

5. The website «Smerfero»: [Electronic resource] mode of access: http://smerfero.com/dictionary/adaptatsiya/.

6. The website «Wikipedia»: [Electronic resource] mode of access:: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B4%D0
%B0%D0%BF%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96 %D1%8F_(%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87% D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F).

7. Черньонков Ярослав. Професійна культура майбутнього вчителя іноземної мови: формування та діагностика: Монографія. / Я. О. Черньонков / Кіровоград: Імекс-ЛТД , 2007. – 190 с.

ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА В АСПЕКТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

НІКОЛЕНКО Людмила Ігорівна –

аспірантка кафедри педагогіки та освітнього менеджменту

Центральноукраїнськогодержавного педагогічного університету імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті аналізуються праці відомих вчених різних галузей науки щодо визначення досліджуваного феномена, розкривається сутність і зміст поняття «професійна культура викладача музичного мистецтва»; акцентується увага на значенні духовного потенціалу як джерела творчої самореалізації у художньому сприйнятті, сценічному виконанні і творчості як складових професійної культури майбутнього фахівця.

Ключові слова: викладач музичного мистецтва, професійна культура, художнє сприйняття.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / Семен Устимович Гончаренко. – К.: Либідь, 1997. – 376 с.

2. Гриньова В. М. Формування педагогічної культури майбутнього вчителя (теоретичний та методичний аспект) :монографія / В. М. Гриньова. – Х.: Основа, 1998. – 300 с.

3. Зязюн І. А. Філософія педагогічної дії: монографія / І. А. Зязюн. – Черкаси: Вид. від ЧНУ імені Богдана Хмельницького, 2008. – 608 с.

4. Енциклопедія освіти // Акад. пед. наук; гол.ред. В. Г. Кремень. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.

5. Исаев И. Ф. Теория и практика формирования профессионально-педагогической культуры преподавателя высшей школы: [учеб.пособ.] / И. Ф. Исаев; [Московск. пед. гос унт; Белгородск. гос. пед. ин-т]. – М.; Белгород: [б. и.], 1993. – 219 с.

6. Крымский С. Б. Контуры духовности: новые контексты идентификации / С. Б. Крымский // Вопросы философии. – 1992. – № 12. –С. 21 – 28.

7. Олексюк О. М. Педагогіка духовного потенціалу особистості / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. – К.: Знання України, 2004. – 264 с.

8. Орлов В. Ф. Педагогічна майстерність викладача мистецьких дисциплін : навч.-метод. посіб. / В. Ф. Орлов, О. О. Фурса, О. В. Баніт. – К. : Едельвейс, 2012. – 272 с.

9. Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва: теорія і методика мистецьких дисциплін: [навч. посіб.] / Падалка Галина Микитівна. – К.: Освіта України, 2008. – 274 с.

10. Рудницька О. П. Педагогіка загальна та мистецька: навч. посіб. / Оксана Рудницька. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2005. – 358 с.

11. Тайлор Э. Б. «Первобытная культура», серия «Бибилотека атеистической литературы»»: Издательство политической литературы. – М., 1989. – 453 с. 

12. Черкасов В. Ф. Теорія і методика музичної освіти [підручник] / В. Ф. Черкасов – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – 528 с.

СУЧАСНА МУЗИЧНА КУЛЬТУРА ЯК ДЖЕРЕЛО АНАЛІЗУ ХУДОЖНІХ ЗАСОБІВ В КУРСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

КОЗІЙ Ольга Борисівна –

кандидат філологічних наук, доцент кафедри лінгводидактики та іноземних мов

Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

    Одним із цікавих та досить плідних поприщ для дослідження лінгвістики тексту є сучасна музика, а саме тексти пісень. У статті проаналізовано особливості вживання художніх засобів у сучасних пісенних англомовних текстах (на матеріалі текстів рок-гурту «Мanowar»). Це може стати джерелом ілюстративного матеріалу під час вивчення художніх засобів, а також окремою темою для розробки членами мовного пролемного гуртка.

Ключові слова: тексти пісень, художні засоби, оксюморон, антитеза, паралелізм, порівняння, повтори.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Александрова О. В. Проблемы экспрессивного синтаксиса (на материале английского языка): Учебное пособие / О. В. Александрова. – М.: Высшая школа, 1984. – 211 с.

2. Арнольд И. В. Стилистика современного английского языка / И. В. Арнольд. – М.: Просвещение, 1990.

3. Гальперин И. Р. Очерки по стилистике английского языка / И. Р. Гальперин. – М.: Издательство литературы на английском языке, 1958. – 459 с.

4. Мельник Т. Образність художнього тексту через призму лінгвістичного аналізу / Т. Мельник. - Севастополь, 2005 // www.ukrlife.org/main/minerva/melnyk_lingvo.doc.

5. Скребнев, Ю. М. Основы стилистики английского языка (на англ. яз.) [Текст] : Учебник для ин-тов и фак. иностр. яз. / Ю. М. Скребнев. - 2-е изд., испр. – М. : ООО «Издательство Астрель»: ООО «Издательство АСТ», 2003. – 221 с.

6. Manowar — Википедия // www.html/wikipedia/org/wiki/.

ПЕДАГОГІКА ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТИ ЧАСУ

КРЕМЕНЬ Василь Григорович –

доктор філософських наук, професор, президент

Національної академії педагогічних наук України, дійсний член НАН України і НАПН України

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті автор доводить, що ідеї Василя Сухомлинського незаперечно утвердилися у філософії освіти і педагогіці періоду незалежності нашої країни й нині складають стрижень реформаторських процесів освітньої сфери.

Ключові слова: В. Сухомлинський, сфера освіти, особистісний підхід, постать учителя.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Костомаров Микола. Дві руські народності – http://sites.utoronto.ca/elul/Kostomarov/DviNarod nosty.html

2. Кримський Сергій. Заклики духовності ХХІ століття – https://pidruchniki.com/16631116/psihologiya/kri mskiy_zakliki_duhovnosti_xxi_stolittya

3. Сухомлинський В. О. Вибрані твори: у 5-ти т. / В. О. Сухомлинський. – Т. 5. – К.: Радянська школа, 1977. – 639 с.

4. Сухомлинський В. О. Виховувати людину майбутнього / В. О. Сухомлинський // Радянська освіта. – 1959. – 5 грудня.

5. Сухомлинський В. О. Інтерес до учіння / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори : у 5-ти т. – Т. 5. – К.: Радянська школа, 1977. – С. 7–16.

6. Сухомлинський В. О. Методика виховання колективу / О. В. Сухомлинський // Вибрані твори: у 5-ти т. – Т. 1.– К. : Радянська школа, 1976. – С. 403– 637.

7. Сухомлинський В. О. Розмова з молодим директором / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори: у 5-ти т. – Т. 4. – К.: Радянська школа, 1977. – С. 393–626.

8. Сухомлинський В. О. Сто порад учителеві / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори: у 5-ти т. – Т. 2. – К.: Радянська школа, 1976. – С. 419–654.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись