Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

PROCESS OF FIRST-YEAR STUDENTS’ ADAPTATION TO STUDYING ENGLISH AT HIGH SCHOOL ON THE EXAMPLE OF THE COURSE «ENGLISH FOR SPECIFIFC PURPOSES»

CHERNONKOV Yaroslav Olexandrovych –

Сandidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor,

Department of Linguodidactics and Foreign Languages,

Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University, Ukraine

ORCID ID 0000-0001-6598-1581

e-mail: [email protected]

Анотація

    Це дослідження було проведено для виявлення та попередження проблем адаптації студентів до першого курсу вивчення англійської мови на нелінгвістичних факультетах Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Автор досліджував та проаналізував поняття адаптації (соціально-психологічний та професійний). Психологічний аспект адаптації студентів першого курсу полягає у знищенні протягом багатьох років розвинених поглядів, навичок, звичок, цінностей учнів загальноосвітніх шкіл та трудових колективних органів, втрачаючи роки фіксованих відносин з колективом. Педагогічний аспект адаптації студентів першого курсу характеризується повільним вступом студента в навчальний процес університетів та адаптацією до умов навчального середовища факультетів, де вони навчаються.

Ключові слова: методологічні характеристики, психологічні особливості, освітні особливості, особливості іноземної мови, адаптація, адаптація майбутніх вчителів на різні факультети, педагогічний експеримент, результати педагогічних досліджень, першокурсники, нові інноваційні методики.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Крецька Ю. А. Фактори адаптації майбутніх учителів до професійної діяльності / Ю. А. Крецька // Педагогічна освіта: теорія та практика. – 2012. – т. 10. – С. 43–50.

2. Радул В. В. Соціолого-педагогічний словник / В. В. Радул / 2-е видання. – Харків: Мачулін, 2015. – 444 с.

3. Скрипник В. Особливості перебігу та самосприйняття соціально-психологічної адаптації студентів-першокусників / В. Скрипник // Психологія та суспільство, 2005. – №2. – С. 87–93.

4. Svitlana Vadaska. Features of teaching English for specific purposes [electronic resource]. – Access mode: http://confesp.fl.kpi.ua/node/1161.

5. The website «Smerfero»: [Electronic resource] mode of access: http://smerfero.com/dictionary/adaptatsiya/.

6. The website «Wikipedia»: [Electronic resource] mode of access:: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B4%D0
%B0%D0%BF%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96 %D1%8F_(%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87% D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F).

7. Черньонков Ярослав. Професійна культура майбутнього вчителя іноземної мови: формування та діагностика: Монографія. / Я. О. Черньонков / Кіровоград: Імекс-ЛТД , 2007. – 190 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись