Підсумки навчальної практики «Перші дні дитини в школі» студентів факультету педагогіки та психології
Першим зануренням у сферу майбутнього професійного удосконалення стає навчальна практика. Вже традиційно на третьому курсі студенти факультету педагогіки та психології спеціальності «Початкова освіта» долучаються до свята першокласників і шаленого ритму, у якому працює вчитель початкових класів.
Обираючи місце практики, студенти орієнтувалися на власні вподобання: одні потрапили у міські школи, інші обрали сільські; хтось прийшов до свого першого вчителя, інші – до вчителя своєї мрії.
Серед завдань було не лише спостереження за організацією освітнього процесу протягом першого тижня учнів перших класів, а й вивчення особливостей ведення документації вчителем, складання планів, щоденних конспектів уроків; проведення ранкових зустрічей; ознайомлення з різними навчальними програмами і їх особливостями; спостереження за адаптацією дітей до школи; знаходження відповідності між практикою і вимогами програми щодо формування умінь і навичок в учнів; ознайомлення зі специфікою спілкування з батьками в умовах пандемічної ситуації; дослідження реалізації вимог Концепції НУШ в реальних школах; набуття навичок проведення ігрових ситуацій на перервах та в умовах групи подовженого дня.
За короткий термін студенти збагатилися неоціненними враженнями та знаннями. Свої думки виклали у презентаціях та відео.
Матеріал підготовлений керівником практики Н. М. Андросовою