Практична підготовка студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» – обов’язкова складова освітньо-професійної програми фахової підготовки майбутніх вихователів дітей раннього та дошкільного віку згідно з вимогами державного стандарту (для першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів) вищої освіти.
Організація практичної підготовки студентів спеціальності «Дошкільна освіта» Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка враховує специфіку галузі дошкільної освіти та має наскрізний характер. Організація та проходження практики студентами спеціальності Дошкільна освіта відбувається відповідно до Положення про організацію освітнього процесу в Центральноукраїнському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка, Положення про організацію практичної підготовки в Центральноукраїнському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка, розробленого відповідно до Закону України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 № 1556- VII; Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145- VIII; «Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України», затвердженого наказом МОН України від 08.04.1993 № 93; Рекомендацій про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України, розроблених Державною науковою установою «Інститут інноваційних технологій і змісту освіти» у 2013 році; «Положення про організацію освітнього процесу в Центральноукраїнському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка».
Основними видами практики студентів університету залежно від спеціальності, освітньо-професійної програми, рівня вищої освіти є навчальна та виробнича. Перелік та обсяг усіх видів практик для кожної спеціальності, форми й тривалість їх проведення визначаються стандартами вищої освіти, освітньо-професійною програмою, навчальними планами, терміни проведення – графіком освітнього процесу.
Метою практичної підготовки є:
- закріплення теоретичних знань, здобутих студентами за час навчання;
- набуття й удосконалення практичних навичок і умінь для набуття компетентностей, визначених стандартом вищої освіти відповідної спеціальності;
- формування та розвиток у здобувачів вищої освіти професійних умінь приймати самостійні рішення в конкретних умовах роботи;
- оволодіння сучасними методами, формами організації праці, знаряддями праці в галузі майбутньої спеціальності здобувачів освіти;
- виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх використовувати в практичній діяльності для підтримання власної конкурентоспроможності на сучасному ринку праці.
З програмою практик ознайомитись можна тут: Наскріза програма практик спеціальності 012 «Дошкільна освіта»
Бази практик – мережа закладів загальної середньої освіти 2020-2021 рр.
мережа закладів загальної середньої освіти 2019-2020 рр.
мережа закладів дошкільної освіти 2019-2020 рр.
Розподіл студентів на педагогічну практику за спеціальністю 012 Дошкільна освіта
Розподіл студентів на педагогічну практику за спеціальністю 013 Початкова освіта
Студенти першого курсу спеціальності 012 Дошкільна освіта перебували на першій навчальній практиці у закладах дошкільної освіти протягом тижня у листопаді. Практика «Ознайомлювальна» відбувалася у дистанційному та в окремих регіонах зі згоди керівників садочків очному режимах.
Детальніше...
Під час проходження дистанційної педагогічної практики студенти 4 курсу спеціальності «Дошкільна освіта» отримали завдання з методики ознайомлення дошкільників з природою записати відео дослідів, які можна провести з дітьми дошкільного віку різних вікових груп.
Висловлюємо щиру вдячність педагогам закладів дошкільної освіти м.Кропивницького, Кіровоградської та Дніпровської областей за надану можливість студентам 4-го курсу пройти практику, хоч і дистанційно, у складі своїх колективів!
Ви були наставниками для майбутніх вихователів у цей непростий час! Такої практики ще не було! Відгуки студентів свідчать про плідну співпрацю!
Виробнича практика в спеціальних ДНЗ у студентів групи СД16Б(42) факультету педагогіки та психології
Студенти групи СД 16Б (42) проходили практику у Комунальному закладі «Спеціальна школа №1 Міської ради міста Кропивницького. У процесі практики ми змогли застосувати теоретичні знання з дошкільної педагогіки, логопедії, психології. У групі всі режимні моменти спрямовані на всебічний розвиток дітей та профілактику вторинних психологічних нашарувань. Вихователі допомагали нам структурувати наявні знання і правильно організувати практику. У процесі практики нами були проведені групові заняття і 1 виховний захід. Конспекти занять були складені з урахуванням психофізіологічних особливостей дітей, їх індивідуальних і вікових особливостей. Підготовка до занять, а саме розробка конспекту, виготовлення дидактичного матеріалу, займала найбільше часу. Великих труднощів під час практики не виникало.