Дистанційна практика «Навчання через гру»
Студенти спеціальності «Дошкільна освіта» проходили навчальну практику «Навчання через гру» у дистанційному режимі. Метою навчальної практики є формування практичних вмінь та навичок застосування ігрових та діяльнісних методів навчання, які необхідні майбутньому вихователю при організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти.
Величезна роль у розвитку та вихованні дитини належить грі - найважливішого виду дитячої діяльності. Вона є ефективним засобом формування особистості дошкільника, його морально-вольових якостей, у грі реалізується потреба впливу на Світ. Дошкільне дитинство - короткий, але важливий період становлення особистості. У ці роки дитина набуває початкові знання про навколишнє життя, у неї починає формуватися певне відношення до людей, до праці, виробляються навички і звички правильної поведінки, складається характер. У грі формуються всі сторони особистості дитини, відбуваються значні зміни в її психіці, що готують перехід до нової, більш високої стадії розвитку. Цим пояснюються величезні виховні можливості гри, яку психологи вважають провідною діяльністю дошкільник .
Тому, одним із завдань навчальної практики було складання картотеки ігор для дітей різних вікових груп, підбір руханок та складання фрагментів занять з урахуванням ігрового та діяльнісного підходів. Студенти гідно справилися із цим завданням та представили його у вигляді презентацій.
Інформація надана професором Котелянець Н.В.