На запитання, поставлене викладачем кафедри практичної психології Зубченко Владиславом Владиславовичем, студенти групи № 28 факультету педагогіки та психології здійснили диференціацію понять спілкування та комунікації.
Детальніше...
Факультет педагогіки та психології гордий співучими голосами та пісенним репертуаром студентської молоді. Кожен масовий факультетський захід розпочинається та закінчується співом хору пі керівництвом старшого викладача кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти Шарапової Тетяни Анатоліївни.
Учитель прагне створити особистість. Таке ж бажання мають тільки наші батьки. Тому, ставлення до вчителя має бути таким як до батька та матері.
Можу впевнено сказати – практика виявилась вельми корисною. Вона вплинула на нас і додала досвіду практичної діяльності. Зважаючи на усі ситуації у найрізноманітнішому їх прояві, ми змінилися: хтось зрозумів, що професія педагога - це його найголовніше життєве покликання, а хтось – навпаки, комусь вдалось застосувати здобуті знання на практиці, дехто зрозумів усю неможливість своїх намагань. Наша практика була такою різною, такою цікавою, що дуже важко дати її однозначну оцінити, взагалі важко дати оцінку, оскільки студенти різні. Скажімо так, ми приміряли роботу вчителя виключно індивідуально, з усілякими її перевагами та недоліками.
29 березня 2013 року в Кіровоградському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка на базі факультету педагогіки та психології зусиллями викладачів кафедри практичної психології було організовано та проведено Міжвузівську студентську науково-практичну конференцію “Проблеми практичної психології та її перспективи”, присвячену 110-річчю з дня народження О. М. Леонтьєва.