Студенти третього курсу групи КН22Б ОПП Комп’ютерні науки взяли участь у хакатоні, де мали змогу продемонструвати креативність і технічні навички, змагаючись з учасниками з усієї України. Захід проходив на базі Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій і включав чотири категорії:
Детальніше...
Студент спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями), спеціалізація 015.39 Цифрові технології Василь Пашківський (ЦТ22Б), провів профорієнтаційну зустріч у КЗ «Голованівський професійний ліцей КОР».
У вік глобалізації помітним є невпинне накопичення наукових фактів, поступальний розвиток освіти, формування новітніх професій, а відповідно й удосконалення освітніх програм спеціальностей. Традиційними на кафедрі математики та цифрових технологій є зустрічі з викладачами, керівниками закладів професійної (професійно-технічної) освіти міста Кропивницького та області, які спрямовані на покращення освітнього процесу як на спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології) університету, так і профтехучилищ.
В рамках тижня факультету математики, природничих наук та технологій Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка, який проводився з 28 квітня по 2 травня 2025, у четвер 1 травня було проведено День відкритих дверей факультету, учасниками якого були і викладачі кафедри менеджменту та підприємництва.
02 травня 2025 року студенти спеціальностей Професійна освіта (Цифрові технології), Статистика, Середня освіта (Математика) груп ЦТ23Б, ЦТ21Б, СТ22Б та МІ21Б Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка разом з викладачами (д.пед.н., проф. О.М.Трифонова, д.пед.н., проф. М.І.Садовий, к.пед.н. Д.В.Соменко, доктор філософії М.В.Луньова, зав.майстерн. О.В.Назаренко) здійснили пізнавальну екскурсію до міста Черкаси. Одним із основних пунктів програми став Черкаський зоопарк, який є відомим національним об’єктом природоохоронного значення. Мета поїздки полягала у поєднанні освітньої складової з неформальним спілкуванням, відпочинком та розширенням загального кругозору студентів.