Діалог академічної спільноти – запорука якості сучасної освіти. Цього разу для обговорення освітньо-професійних програм Професійна освіта (Цифрові технології) першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти професори кафедри математики та цифрових технологій Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка д.пед.н. М.І.Садовий та д.пед.н. О.М.Трифонова зустрілися з доктором педагогічних наук, професором І.С.Войтовичем, професором кафедри цифрових технологій та методики навчання інформатики, проректором з навчально-виховної роботи Рівненського державного гуманітарного університету та заслуженим працівником освіти України, доктором педагогічних наук, професором В.П.Сергієнком директором Навчально-наукового інституту перепідготовки та підвищення кваліфікації Українського державного університету імені Михайла Драгоманова.
Детальніше...
27 травня 2025 року на засіданні Спеціалізованої вченої ради Д 26.053.19 в Українському державному університеті імені Михайла Драгоманова (м. Київ) відбувся захист докторської дисертації Наталії Степанівни Павлової на тему «Система проєктування цифрового освітнього середовища фахової підготовки майбутніх учителів інформатики» зі спеціальності 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті (науковий консультант: доктор педагогічних наук, професор, Ігор Станіславович Войтович).
Характерною особливістю ХІХ міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми та інновації в математичній, цифровій, природничій і професійній освіті», яку провела кафедра математики та цифрових технологій є високий науковий рівень та практична спрямованість, досить молодий вік науковців, що виступали з доповідями, широкий спектр проблем із визначеної тематики.
Студент освітньо-професійної програми Професійна освіта (Цифрові технології) групи ЦТ24Б факультету математики, природничих наук та технологій Нагорний Кирило мав можливість відвідати другий у світі та найбільший у Європі міжнародний концерн Siemens. Під час візиту студент ознайомився з передовими рішеннями компанії у сферах електротехніки, енергетики, автоматизації, машинобудування, медичного обладнання та цифрових технологій.
Участь стейкхолдерів у освітньому процесі ЦДУ ім. В. Винниченка є критично важливою, оскільки сприяє розвитку практикоорієнтованого навчання та забезпечує відповідність освітніх програм сучасним вимогам ринку праці. Залучення представників бізнесу, громадських організацій та випускників дозволяє підвищити якість освіти та формувати професійні компетентності, затребувані в реальному секторі економіки. Така співпраця стимулює інноваційний розвиток університету та сприяє адаптації студентів до швидкозмінних умов глобалізованого світу. Участь стейкхолдерів також забезпечує зворотний зв’язок для постійного вдосконалення освітніх процесів і програм.