У 25 ЛИСТОПАДА 2025 року здобувачі освіти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти взяли участь в онлай лекції Броннікову Ларису Іванівну - аспірантку 4 року навчання, кафедра фiзioлогiï та iнтродукцiï poслин, Бioлого-екологiчний факультет, Днiпровський нацioнальний унiверситет Олеся Гончара (Днiпро); молодшого наукового спiвробiтник вiддiлу генетичноï iнженерiï, Iнститут фiзioлогiï pоcлин i генетики НАН Укрaïни (Киïв) на тему: «Клiтинна селекцiя з ioнами важких металiв та фiзioлогiчнi механiзми стiйкостi лiнiй Nicotiana tabacum L. до водно-сольового стресу». Лекція відбулась засобами Join Zoom Meeting.
Детальніше...
24 листопада 2025 року розпочалося навчання у «Центрі навчання, викладання та компетентності вчителів» / The Centre for Learning, Teaching, and Teachers' Competences. Програма охоплює сучасні підходи до професійного розвитку педагогів та обмін міжнародним досвідом у сфері освіти.
25 листопада 2025 року розпочато роботу VІІ Всеукраїнського відкритого науково-практичного онлайн-форуму «Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії», який триватиме 25–28 листопада 2025 року.
У 12 листопада 2025 року здобувачі освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти ОП Середня освіта (Біологія та здоров’я людини, Хімія) В. Бойко, Л.Затуливітер та К.Тимкович взяли участь в онлайн-лекції «Пошук освітніх та наукових джерел з використаннямтехнологій ШІ», яка відбулася у межах курсу «Must-have для дослідницької діяльності».
Микола Садовий професор кафедри інформаційних та цифрових технологій, доктор педагогічних наук на запрошення спеціалізованої вченої ради Житомирського державного університету імені Івана Франка в якості першого опонента рецензував дисертаційну роботу Дмитрія Вербівського на тему «Теоретичні та методичні засади підготовки майбутніх учителів інформатики до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності», представлену на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.



