Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Наш перший практичний досвід

Наш перший практичний досвід

У кінці травня 2024 р., перед самим початком літньої залікової сесії, студенти групи ДО23Б (14) спеціальності 012 Дошкільна освіта, пройшли тренінг з корекції мовлення дітей дошкільного віку, який провела кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти О. О. Горська.

Під час тренінгу ми дізналися про важливість розвитку мовлення дошкільників, систему та методику його розвитку й проведення вчасної корекційної роботи. Цікавими були пари, під час яких ми вчилися виконувати вправи з розвитку артикуляції, постановки фонаційного дихання, формування умінь правильно вимовляти звуки; вправлялися у розвитку фонематичного слуху та інтонаційної виразності мовлення. Із захопленням виконували завдання спрямовані на збагачення та активізацію словникового запасу й формування граматичної правильності мовлення, розвитку діалогічного та монологічного мовлення.

2

У кінці тренінгу ми мали можливість самостійно розробити та провести власне корекційне заняття. Це виявилося не так то й просто: усі вправи повинні були дібрані за тематичним принципом, поєднані логічно, а для їх проведення необхідно було дібрати потрібні матеріали й наочність, дібрати відповідно до вікової групи мовний матеріал. Незвично ми почували себе перед аудиторією, губилися, іноді не могли знайти потрібних слів, щоб пояснити завдання дітям.

3 4

 

Тренінг нам дуже сподобався, адже під час нього ми дізнались багато нового, отримали можливість провести перші свої заняття. Ми усвідомили, що важливо навчати дітей правильно вимовляти слова, забезпечити достатній словниковий запас та розвивати зв’язне мовлення, щоб в подальшому житті вони не відчували дискомфорту. Від проведеного тренінгу в нас залишилися приємні враження. Дякуємо за перший практичний досвід!

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись