• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Сухомлинського 105

З нагоди 105-ліття від дня народження Василя Сухомлинського на факультеті педагогіки, психології та мистецтв здобувачі першого та другого рівнів вищої освіти спеціальностей 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта, 016 Спеціальна освіта, 053 Психологія, 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація, 024 Хореографія взяли участь у різноманітних заходах.

Доктор педагогічних наук ЦДУ звяла участь у Міжнародній конференції «Освіта через мистецтво заради миру

25-28 вересня 2023 року у межах міжнародної співпраці під патронатом Поморського університету (Слупськ, Польща) в м. Устці відбулась Міжнародна конференція «Освіта через мистецтво заради миру». У конференції взяли участь науковці, викладачі вищих навчальних закладів з Італії, Норвегії, Німеччини, Англії, США, Литви, Польщі, України.

Освітній коворкінг «Природолюбна етика В.Сухомлинського»

З метою поглибленого вивчення ідей В.Сухомлинського кафедра педагогіки дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного педагогічного університету разом з кафедрою педагогіки, психології, початкової освіти та освітнього менеджменту Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради на платформі Google meet провела освітній коворкінг «Природолюбна етика В.Сухомлинського».

«Осінній експромт» до Міжнародного Дня Музики

О, Музика, вируючий каскад!
Мелодії небеснії звучать.!
Ні крапельки нема в тобі обману,
Ти – голос скрипки, арфи і органу.
О, Музика, чарівний маскарад!!!
Vivat, о, Музика, Vivat!!!

Дисципліна "Методика навчання освітньої галузі "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі"

Під час практичних занять під наставництвом доцентки Юлії Демченко третьокурсники спеціальності 012 Дошкільна освіта опановують сучасні педагогічні технології, створюють дидактичні ігри, вправляються у їх проведенні, вивчають:
- педагогічні технології у логіко-математичній підготовці дітей дошкільного віку (на прикладі використання паличок Кюїзенера);
- формування уявлень і понять про множину, число та лічбу у дітей дошкільного віку.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись