17 травня відбувся заключний день тренінгу «ПТСР та методи роботи з ним» на базі кафедри практичної психології факультету педагогіки та психології.
Посттравматичний стресовий розлад — важкий психічний стан, різновид тривожного розладу (неврозу), що виникає в результаті одиничної або повторюваних психотравмуючих ситуацій, як, наприклад, військовими діями, важкою фізичною травмою, сексуальним насильством, або загрозою смерті.
Детальніше...
19 червня на факультеті педагогіки та психології відбувся круглий стіл мета , якого публічне представлення студентами результатів наукової роботи, обговорення та обмін думками щодо сучасних проблем теорії та практики соціальної педагогіки, представлення власних ідей щодо розв’язання актуальних проблем соціально-педагогічної діяльності.
13 травня 2016р. відбулася щорічна звітна студентська наукова конференція (секція методик дошкільної та початкової освіти), у рамках якої відбувся попередній захист кваліфікаційних робіт студентів спеціальності «Початкова освіта».
Гармонійна психологізація соціальних процесів є ознакою підвищення рівня культури суспільства. Саме це явище спостерігається як один з принципово важливих аспектів Євроінтеграції сучасної України. Зокрема йдеться про залучення української психологічної спільноти до організації кадрової комплектації та оптимізації прогресивно оновлених органів охорони правопорядку. Такий напрямок втілення у практику державотворення єдності форм політико-правової та наукової суспільної свідомості є доцільним та високоефективним.
19 травня 2016 року, м. Кіровоград
Засідання круглого столу проходитиме в рамках наукової роботи кафедри соціальної педагогіки та психології Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка зі студентами спеціальності «Соціальна педагогіка».
Основна мета роботи круглого столу: публічне представлення студентами результатів наукової роботи, обговорення та обмін думками щодо сучасних проблем теорії та практики соціальної педагогіки, представлення власних ідей щодо розв’язання актуальних проблем соціально-педагогічної діяльності.