Тему напрямків виховання студенти вивчають з курсу Педагогіка (Теорія виховання) ще на молодших курсах, коли активної практики в школі ще не було і методик викладання окремих предметів не вивчали. Теоретичні питання засвоюють через підручники і настанови професора кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти доктора педагогічних наук Ткаченко О. М. і викладача цієї ж кафедри Андросової Н. М.
Детальніше...
Майбутні вихователі закладів дошкільної освіти вивчають дисципліну «Художня праця та дизайн». Теоретичні знання вони поєднують з формуванням практичних навичок, адже створюють розвивальні іграшки для дошкільників. Діяльнісний підхід у викладанні застосовує старший викладач кафедри методик дошкільної та початкової освіти, кандидат педагогічних наук Юлія Сергіївна Котелянець.
Важливим критерієм підготовки майбутнього вчителя початкових класів є проходження практики у школі. Саме у безпосередньому контакті з учнями та досвідченими вчителями студенти перевіряють свою професійну підготовку, визначаються із доцільністю обраної спеціальності, вдосконалюють знання теорії і практики з різних дисциплін, набувають організаторських навичок, вдосконалюють комунікативні уміння, переживають перші позитивні та негативні емоції, справляються із власними страхами, вчаться контролювати себе, адже перебувають у ролі вчителя.
Історія педагогіки – цікавий предмет для майбутніх педагогів. Він вимагає вдумливого вивчення спадку вчених, філософів, письменників, громадських діячів та науковців у сфері виховання, навчання, розвитку дітей, освіти дорослих, змінах систем навчання. Теоретичне й практичне вивчення дисципліни забезпечують професор кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти професор Радул О. С. та викладач цієї ж кафедри Андросова Н. М.
Часи змінюються, а ідеї й принципи, що стимулюють розвиток освітнього процесу мають подібність. Саме встановленню паралелей, порівнянню та аналізу вчаться майбутні вчителі початкових класів та вихователі закладів дошкільної освіти.
12–13 березня 2020 року викладачі факультету педагогіки та психології (кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти, кафедри педагогіки та менеджменту освіти) стали учасниками ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Технології професійної підготовки майбутнього вчителя: Сучасні моделі і компетентнісний дискурс педагогіки А. С. Макаренка» та Всеукраїнських науково-практичних семінарів «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проектами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та виробництві».