Опубліковано навчально-методичний посібник «Психологічна допомога підліткам з депресивними розладами»
Автори: Мельничук І.Я., Романча А.В.
У навчально-методичному посібнику здійснено аналіз наукових підходів до дослідження підліткової депресії, виокремлено її симптоми, види та специфічні особливості.
Детальніше...
Студенти спеціальності «Дошкільна освіта» проходили навчальну практику «Навчання через гру» у дистанційному режимі. Метою навчальної практики є формування практичних вмінь та навичок застосування ігрових та діяльнісних методів навчання, які необхідні майбутньому вихователю при організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти.
16.10.2020 р. студенти групи ДП18Б відвідали Кіровоградський обласний краєзнавчий музей.
Вивчаючи «Дошкільшу лінгводидиктику» та «Методика ознйомлення дошкільників з довкіллям та основи екології» студенти груп СД 17 БІІІ та ДП 18 Б виготовляли та презентували Лепбуки. Лепбук або як його ще називають інтерактивна тематична тека – це саморобна паперова книжечка з кишеньками, дверцятами, віконцями, рухливими деталями, які дитина може діставати, перекладати, складати на свій розсуд. У ній збирається матеріал з якоїсь певної теми. При цьому лепбук – це не просто виріб. Це прикінцевий етап самостійної дослідницької роботи.
Проєктна діяльність – одна з найперспективніших складових освітнього процесу, тому що створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує всі необхідні життєві компетенції, які були визначені як основні в ХХІ столітті: полікультурні, мовленнєві, інформаційні, політичні та соціальні. Самостійне здобування знань, систематизація їх, можливість орієнтуватися в інформаційному просторі, бачити проблему і приймати рішення відбувається саме через метод проєкту. Проєкти допомагають стимулювати нові навички 21 століття, які вагомі та важливі у сучасному суспільстві.