Студентська науково-практична конференція, приурочена педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського
7 листопада на факультеті педагогіки та психології відбулась студентська науково-практична конференція, приурочена педагогічній спадщині нашого знаменитого земляка Василя Олександровича Сухомлинського.
Почалася конференція зі вступного слова доцента кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти Баранюк Ірини Григорівни. Вона зазначила, що педагогічна спільнота восени цього року відзначає 100-літній ювілей від дня народження видатного українського педагога-гуманіста, ученого зі світовим ім’ям, публіциста та письменника Василя Олександровича.
Світова педагогічна спільнота високо цінує внесок Василя Олександровича в розвиток освіти та науки. Також Ірина Григорівна зазначила, що 23 роки відомий педагог плідно працював директором Павлиської середньої школи, яка в 1948 році була звичайною пересічною школою. Праця вченого перетворила звичайну сільську школу у справжню педагогічну лабораторію, де з’явилися справжні скарби педагогічної майстерності та мудрості. Робота в школі стала плідним періодом науково-практичної та літературно-публіцистичної діяльності Василя Олександровича Сухомлинського.
В.О. Сухомлинський є автором 48 монографій, 600 статей, 1500 оповідань, казок, притч та новел для дітей.
Його досвід і на сучасному етапі є дуже актуальним. Зокрема, нова українська школа (НУШ) базується на засадах і концепціях педагогічної системи Василя Олександровича Сухомлинського. Кожне покоління по-новому сприймає працю Василя Олександровича, знаходить цінні дороговкази для навчання та виховання підростаючого покоління.
Цікавою частиною конференції стала ролик-збірка, який записав ад'юнкт-дослідник з Університету Монаш (Мельбурн, Австралія) Алан Кокерілл.
Свої думки висловили і студенти у власних доповідях: Дарина Янчевська – «Василь Сухомлинський про застосування гри в навчанні та вихованні молодших школярів»; Ольга Щекодіна – «Василь Сухомлинський про формування творчої особистості молодшого школяра»; Олена Бузько –«Роль казок Василя Сухомлинського у вихованні дітей» та Валерія Кравченко – «Погляди Василя Сухомлинського на роль природи у розумовому вихованні початкової школи».
Наостанок, хочу додати, що вклад Василя Олександровича у розвиток педагогіки та освіти є неоціненим. Його роботи допомагають нам замислитися над тим, якою повинна бути школа, а що найголовніше – дарує бажання та наснагу зробити і власний внесок у розвиток освіти.
Повідомлення підготувала студентка
ІІІ курсу факультету педагогіки та психології
Анастасія Олексієнко
- Інформацію надано факультетом педагогіки, психології та мистецтв