Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

НЛП – ЦЕ ТЕ, ЩО ПОТРІБНО СУЧАСНІЙ ЛЮДИНІ

21 жовтня, в суботу на факультеті педагогіки та психології відбувся тренінг з «НЛП практики» для всіх охочих. Тренінг проводила Олена Омельяненко. Метою цього заходу було ознайомлення взагалі з такою психологічною методикою, як НЛП або нейролінгвістичне програмування. Тож, що  це таке та з чим його їдять?

НЛП1

Отже, нейролінгвістичне програмування, кодування психіки (НЛП) (англ. Neuro-linguistic programming ) – напрям у психотерапії та практичній психології, що вивчає закономірності суб'єктивного досвіду людей через розкриття механізмів і способів моделювання поведінки і передачі виявлених моделей іншим людям.

Засновниками НЛП вважають американського лінгвіста Річарда Бендлера та його учня, програміста Джона Гріндера, що вперше представили метод в 1973 році. Вони вирішили дослідити методи, якими працюють найкращі психотерапевти (Мілтон Еріксон, Вірджинія Сатір, Фриц Перлз, Бейтсон) і чому їхні дії настільки ефективні. Бендлер, як лінгвіст, аналізував словесні прийоми, які використовувалися при видачі інструкцій іншій людині, а Гріндер, як математик, зводив це все в певні алгоритми.

нлп2

Назва НЛП походить від комбінації слів, що описують неврологічні процеси («нейро»), мови («лінгвістична» частина) та поведінкових ознак, що містить в собі «програмування». Свого роду енциклопедія поведінки людини в тих чи інших ситуаціях.

Тренер Олена розповіла учасникам тренінгу про можливості НЛП, які приклади використання НЛП наводили Річард Бендлер та Джон Грюндер.

Зокрема, це лікування фобій та інших неприємних відчуттів, допомога дітям з невисоким рівнем сприйняття навчання, подолання шкідливих звичок (алкоголізм, тютюнопаління), підвищення рівня продуктивності в різних інтеракціях, таких як подружжя, організації, а також лікування соматичних захворювань та  багато-багато інших.

нлп3

Але, все ж таки, найцікавішою частиною стало саме практичне використання деяких методик. Тренер на власному прикладі продемонструвала їх використання у дії. Всі учасники тренінгу здобули для себе багато цікавих знань. Хочу відмітити той факт, що серед них були не лише студенти, а й психологи зі стажем роботи, що зробило заняття ще більш цікавим. Під час заняття та після нього можна було поговорити з тренером, задати питання та обговорити їх з групою, що зробило тренінг ще більш продуктивнішим та змістовним.

Отож, я вважаю, що такі заходи потрібно частіше проводити, оскільки вони не тільки навчають чомусь новому, а й дозволяють проявити себе, познайомитися з цікавими людьми, можливо, в деяких аспектах навіть перейняти їх досвід та з користю для себе провести час. Також, окремо хочу подякувати Олені Омельяненко та Радул Ірині Геннадіївні за організацію цього заходу і сподіваємося, що це не останній тренінг, який відбувся у нас на факультеті.

Повідомлення підготувала студентка ІІ курсу Анастасія Олексієнко.

Інформацію надано факультетом педагогіки, психології та мистецтв
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись