Перші дні дитини в школі
«Урок – це дзеркало загальної і педагогічної культури вчителя,
мірило його інтелектуального багатства,
показник його світогляду, ерудиції»
(В.О. Сухомлинський)
Щороку студенти спеціальності Початкова освіта проходять педагогічну практику в кращих шкільних навчальних закладах міста Кропивницького. Практикою керує викладач кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти Андросова Н. М.
Ось і нам, майбутнім вчителям, було виділено чотири загальноосвітні навчально-виховні заклади міста для проходження практики під назвою «Перші дні дитини в школі».
В період проходження практики ми спостерігали і аналізували роботу вчителя та діяльність учнів під час уроків та в позаурочний час. За цей час допомагали вчителеві виготовляти наочні матеріали до уроків, перевіряти зошити та щоденники. На перервах проводили з дітьми рухливі ігри для розвитку в учнів уваги, мислення, пам’яті, спритності та витривалості.
За короткий період, а саме 5 днів, ми намагались помітити особливості в роботі вчителя, порівнюючи їх з відповідним університетським досвідом. Нарешті знання з педагогіки, психології та методик ми могли застосувати на практиці.
Протягом тижня, ми виконували такі завдання:
- Знайомились з діяльністю вчителя початкової школи у перший тиждень перебування дитини у школі.
- Спостерігали за організацією першого дня занять.
- Знайомились з видами документації вчителя першого класу.
- Організували та проводили ігрову діяльність з учнями першого класу.
- Спостерігали протягом першого тижня всі уроки у першому класі під кутом зору особливостей діяльності вчителя з формування загальнонавчальних умінь та навичок.
- Знайомилися з порядком комплектації групи подовженого дня.
Тиждень практики «Перші дні дитини в школі» видався складним, хоча добігаючи кінця був значно спокійним. Учні помітно тримались дисципліни і настанов учителя, уважно слухали на уроках та показували вміння правильного вітання з дорослими та вчителями. Кожен день приносив їм та нам купу радощів та знань.
Практика допомогла нам перевірити свої знання з педагогіки та методик початкової освіти, а головне, отримати неоціненний практичний досвід живого спілкування з дітками та самим вчителем.
Підготувала студентка ПСП 15 Б групи Щекодіна Ольга.