Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Міжвузівська студентська науково-практична конференція

IMG_6773.JPG

11 квітня 2014 року в Кіровоградському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка на базі факультету педагогіки та психології зусиллями співробітників кафедри практичної психології було організовано та проведено Міжвузівську студентську науково-практичну конференцію, присвячену 110-річчю з Дня народження Д.Б. Ельконіна “Психологія, що розвиває і розвивається”.

З вітальним словом виступили декан факультету педагогіки та психології КДПУ, кандидат педагогічних наук, професор Рацул А.Б., зав. кафедри практичної психології КДПУ, доктор психологічних наук, професор Дьяконов Г.В., відповідальний за науково-дослідницьку роботу студентів по кафедрі практичної психології факультету педагогіки та психології КДПУ, викладач Зубченко В.В.

Виступи на пленарному засіданні:

  1. “Психологія гри Д.Б. Ельконіна”. Студентка I курсу факультету педагогіки та психології КДПУ ім. Володимира Винниченка Заремба Валентина Василівна.
  2. “Концепція періодизації дитячого розвитку Д.Б. Ельконіна”. Студентка I курсу факультету педагогіки та психології КДПУ ім. Володимира Винниченка Безродна Олександра Олександрівна.
  3. “Вплив патогенної інформації на емоційний стан людини”. Магістрант факультету педагогіки та психології КДПУ ім. Володимира Винниченка Джоган Валентин Миколайович
  4. “Вплив психологічних чинників на розвиток суб’єктного самовизначення студента”. Магістрантка факультету педагогіки та психології КДПУ ім. Володимира Винниченка Семенюк Марія Юріївна
  5. “Профілактика корекція та реабілітація людей з порушеннями у психіці пов’язаними з інтернет-аддикцією”. Студент ІV курсу факультету педагогіки та психології КДПУ ім. Володимира Винниченка Слюсаренко Віталій Станіславович.

Виступи на секційних засіданнях:

СЕКЦІЯ № 1

Теоретико-методологічні проблеми вікової та педагогічної психології

  1. “Глибинний вимір аналітичної психології К.Г. Юнга: характеристика базових архетипів колективного несвідомого”. Студентка ІІ курсу факультету педагогіки та психології КДПУ ім. Володимира Винниченка Алєксєєнко Олена Юріївна.
  2. “Концепція криз вікового розвитку Д.Б. Ельконіна”. Студентка ІІ курсу факультету педагогіки та психології КДПУ ім. Володимира Винниченка Кошель Мар’яна Ігорівна.
  3. “Ідеї теорії научіння Е. Торндайка в психології”. Студентка ІІ курсу факультету педагогіки та психології КДПУ ім. Володимира Винниченка Куриленко Марина Сергіївна.
  4. “Психологічний зміст розвивального навчання в розробках Д.Б. Ельконіна”. Студентка ІІ курсу факультету педагогіки та психології КДПУ ім. Володимира Винниченка Сергата Інеса Олегівна.

СЕКЦІЯ № 2

Соціально-психологічні проблеми становлення особистості в онтогенезі

  1. “Адаптація студентів – майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності в процесі фахової підготовки у ВНЗ”. Студентка V курсу факультету педагогіки та психології КДПУ ім. Володимира Винниченка Аксьонова Марина Василівна.
  2. “Інтернет-залежність юнацького віку”. Студентка V курсу факультету педагогіки та психології КДПУ ім. Володимира Винниченка Біляєва Ярослава Вікторівна.
  3. li>“Особливості розвитку «Я-концепції» підлітків”. Магістрантка факультету педагогіки та психології КДПУ ім. Володимира Винниченка Дема Юлія Валеріївна.

СЕКЦІЯ № 3

Практична психологія розвитку особистості

  1. “Професійно-психологічний відбір як складова успішної діяльності торгівельних працівників”. Студентка V курсу факультету педагогіки та психології КДПУ ім. Володимира Винниченка Беньковська Олена Олегівна.
  2. “Забування як аспект дослідження вживання ненормативної лексики під час випробування”.Студентка ІІІ курсу факультету педагогіки та психології КДПУ ім. Володимира Винниченка Брейткрейц Оксана Олегівна.
  3. “Психологічні особливості творчого процесу у вимірі несвідомого”. Студентка ІV курсу факультету педагогіки та психології КДПУ ім. Володимира Винниченка Куроп’ятник Марина Віталіївна.
  4. “Глибинно-писхологічне пізнання психіки з використанням методу психомалюнку (на матеріалі АСПН)”. Магістрантка факультету педагогіки та психології КДПУ ім. Володимира Винниченко Полякова Юлія Юріївна.
  5. “Спільність та відмінність опорів із системою психологічних захистів”.Студент ІІ курсу факультету педагогіки та психології КДПУ ім. Володимира Винниченка Слупчук Олександр Віталійович.
  6. “Одностатеві взаємовідносини серед молоді як наслідок руйнування традиційних уявлень про сім’ю”. Студентка І курсу факультету педагогіки та психології. КДПУ ім. Володимира Винниченка Фещенко Юлія Володимирівна.

Виступи під час проведення круглого столу:

  1. Кандидат психологічних наук, доцент Горська Галина Олександрівна з характеристикою доповідей студентів секції №3.
  2. Кандидат психологічних наук, доцент Радул Ірина Генадіївна з характеристикою доповідей студентів секції №1 та №2.
  3. Студенти Брейткрейц Оксана та Беньковська Олена, магістранти Джоган Валентин та Полякова Юлія з описанням власних вражень від конференції та побажань на майбутнє.
  4. Викладач кафедри практичної психології Зубченко Владислав Владиславович з аналітично-мотиваційним виступом на тему підбиття організаційно-змістових підсумків конференції.

Завершила проведення конференції процедура урочистого вручення дипломів учасникам, яка була розпочата та закінчена завідувачем кафедри практичної психології, доктором психологічних наук, професором Дьяконовим Генадієм Віталійовичем.

Конференцію проведено успішно. Виступи учасників були змістов ними, а дискусії з висвітлюваних доповідачами проблем науково-психологічного характеру цікавими, динамічними та продуктивними. Студенти та їхні наукові керівники працювали узгоджено, злагоджено та результативно. Організаційні питання вирішувались, швидко, адекватно та ефективно. За результатами конференції буде видано збірник наукових публікацій.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись