• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Обласна науково-практична конференція

17 квітня 2012 року на базі психолого-педагогічного факультету (аудиторія № 33) відбулася обласна науково-практична конференція «Інноваційні технології в навчально-виховному процесі початкової школи». Організатори конференції: Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського (кафедра дошкільної та початкової освіти), Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (кафедра педагогіки початкової освіти та соціальної педагогіки; кафедра методик початкового навчання).

Програма конференції

Наукові доповіді:

1. Виховання культури поведінки молодших школярів у сім’ї.
А. Б. Рацул – декан психолого-педагогічного факультету КДПУ мені Володимира Винниченка., кандидат пед. наук, професор, заслужений працівник освіти України

2. Теоретичні основи інноваційних технологій
С. Г. Мельничук - завідувач кафедри педагогіки початкової освіти та соціальної педагогіки КДПУ імені Володимира Винниченка., доктор пед. наук, професор, заслужений працівник освіти України

3. Інноваційної діяльність в дошкільному навчальному закладі
Н. В. Тарапака – завідуюча кафедрою дошкільної та початкової освіти КОІППО імені Василя Сухомлинського, кандидат пед. наук, доцент

4. Особливості використання інноваційних технологій в практичній діяльності вчителя початкових класів.
Л.В. Кашуба – ст..викладач кафедри дошкільної та 
початкової освіти КОІППО імені Василя Сухомлинського, кандидат пед. наук

Робота секцій:

Секція Інноваційні технології виховання молодших школярів

1. В.О.Сухомлинський про інноваційний підхід виховання учнів.
І. Г. Баранюк – кандидат пед. наук, ст. викладач кафедри педагогіки початкової освіти та соціальної педагогіки КДПУ імені Володимира Винниченка.

2. Формування музично-естетичних смаків молодших школярів засобами імпровізаційної діяльності.
Т.А. Шарапова- старший викладач кафедри педагогіки початкової освіти та соціальної педагогіки КДПУ імені Володимира Винниченка.

3. Ігри в навчальному процесі як один із засобів  розвитку навчальних можливостей учнів.
В.І. Гирик – вчитель початкових класів Петрівської ЗШ І ст.

4. Дидактичні ігри як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики.
О.А. Подиряко – вчитель початкових класів Смолінської
ЗШ І ст. Маловисківського р-ну.

5. Розвиток пізнавальної активності на уроках читання.
Н.Ю. Літвінова – вчитель початкових класів Троянської ЗШ І-ІІІ ст. Голованівського району.

6. Виховання доброзичливості, взаємоповаги, вміння спілкуватися і дружити з однолітками учнів початкових класів.
Н.Д. Драгомирецька - вчитель початкових класів НВО СЗОНЗ – І ст. «Гармонія» - гімнгазія  ім. Т. Шевченка – ЦПВ «Контакт»

7. Виховання громадянської свідомості молодших школярів.
А.В.Каспич - вчитель початкових класів Новомиколаївської ЗШ І-ІІІ ст, Новоукраїнського р-ну.

8. Проблеми виховання культури поведінки молодших школярів.
О.В.Цимбал - вчитель початкових класів Вільхівської ЗШ І-ІІІ ст. ім. Л.В.Куценка, Ульянівського району.

9. Гуманістична мораль як стержнева основа громадянського суспільства та засіб становлення гуманної особистості.
В.М.Бондар - вчитель початкових класів Петрівської ЗШ І-ІІ ст.

10. Виховання громадянина - основа духовного розвитку особистості.
Л.П. Томило -  вчитель початкових класів Приютівської ЗШ І-ІІІ ст. Новоукраїнського району.

11. Виховання особистості громадянина правового демократичного суспільства.
С.В. Перепилиця - вчитель початкових класів Тишківської ЗШ І-ІІІ ст. Добровеличківського р-ну.

12. Розвиток творчих здібностей молодших школярів.
Т.П.Ващук – вчитель початкових класів Олексіївської ЗШ І-ІІІ ст.

13. Розвивальні ігри в навчально-виховному процесі молодших школярів.
Л.В.Головко – вчитель початкових класів Федірківської ЗШ І-ІІІ ст. Світловодського р-ну.

14. Уроки читання з використанням технології розвитку критичного мислення.
Ю.О. Федорова– вчитель початкових класів «НВО № 25 ЗШ І-ІІІ ст., ПМЛ Центр позашкільного виховання «Ліра» м. Кіровоград.

15. Технології соціально-виховної роботи з сім’єю молодших школярів.
Т. О. Кравцова– кандидат пед. наук, доцент кафедри педагогіки початкової освіти та соціальної педагогіки КДПУ імені Володимира Винниченка.


Секція Впровадження новітніх технологій у вихованні молодших школярів на уроках в початковій школі


1. Особливості реалізації освітньої галузі «Мистецтво» в початковій школі
В. В Кондратова – кандидат пед. наук, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти КОІППО.

2. Упровадження прийомів розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках читання.
О. О. Горська – кандидат пед. наук, доцент кафедри методик початкового навчання КДПУ імені Володимира Винниченка.

3. Майстерня професійного самовдосконалення.
Т.В.Іванова – заступник директора з навчально-виховної роботи ЗШ І ст. «Мрія» Кіровоградської міської ради.

4. Технологія складання нестандартних задач з математики.
Т. О. Фадєєва – кандидат пед. наук, доцент кафедри методик початкового навчання КДПУ імені Володимира Винниченка.

5. NLP в шкільній практиці.
Л.В. Живицька -  доцент кафедри методик початкового навчання КДПУ імені Володимира Винниченка.

6. Використання інформаційних технологій на уроках природничого циклу в початковій школі.
А.М. Мартін - ст.. викладач кафедри методик початкового навчання КДПУ імені Володимира  Винниченка, кандидат пед. наук.

7. Використання елементів ейдетики в навчально-виховному процесі молодших школярів.
Л.В.Чаусова – вчитель початкових класів Долинської ЗШ І-ІІІ ст. № 1.

8. Спілкування як засіб виховання молодших школярів.
Л.В. Колесник – вчитель початкових класів Світловодської ЗШ І-ІІІ ст. № 2.

9. Навчальна діяльність молодшого школяра як першооснова його розвитку.
О.В.Ткачук – вчитель початкових класів Чемерпільська ЗШ І-ІІІ ст. Гайворонського р-ну.

10. Виховання екологічної культури учнів початкових класів.
С.Л.Ладика – вчитель початкових класів Межирічківської ЗШ І-ІІІ ст3, Голованівського району.

11. Використання компетентнісного підходу в оновленому змісті початкової освіти.
Т. Я. Довга – кандидат пед. наук, доцент кафедри педагогіки початкової освіти та соціальної педагогіки КДПУ імені Володимира Винниченка.

12. Використання інтерактивних методів на уроках рідної мови в початковій школі.
Т. О. Прибора – кандидат пед. наук, ст. викладач кафедри педагогіки початкової освіти та соціальної педагогіки КДПУ імені Володимира Винниченка.

13. Форми взаємодії школи і сім’ї з питань підготовки дітей до школи.
Н. Г. Тіхонова - ст. викладач кафедри дошкільної та початкової освіти КОІППО імені Василя Сухомлинського.

14. Вплив родини та вчителя на виховання учнів початкових класів.
В.О. Дубіняк - вчитель початкових класів Вільшанської ЗШ І ступеня, Новоархангельського  району.

15.Емоційне стимулювання навчальної активності молодших школярів
Н.Г. Ожарівська - вчитель початкових класів, Зибківської ЗШ І-ІІІ ступенів, Новоукраїнського району

16. Морально-етичне виховання молодшого школяра.
Н.В. Хохлова - вчитель початкових класів Івангородської ЗШ І-ІІІ ст, Олександрівського району.

 

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись