Гостьова лекція із залученням стейкхолдерів «Диференціація навчання в НУШ» для магістрантів спеціальності 013 Початкова освіта
Практикою доведено, що реалізація надзвичайно важливого дидактичного принципу індивідуалізації та диференціації навчання в умовах звичайного класу залежить від великого бажання педагога навчити кожного учня. А для цього вчителю необхідно володіти багатоваріантністю методик, умінням організувати навчання одночасно на різних рівнях складності.
Завершуючи вивчення вибіркової дисципліни «Диференціація навчання в початковій школі», на семінарські заняття були запрошені такі спеціалісти:
- директорка «Інклюзивно ресурсного центру 1» Дорошенко Олена Миколаївна, кандидат педагогічних наук;
- заступник директора з навчально-виховної роботи в Комунальний заклад «Ліцей природничих наук Кропивницької міської ради», вчитель вищої категорії Овсейчук Олена Анатоліївна.
Обговорюючи важливі питання щодо практичного впровадження диференційованого підходу, у студентів виникло багато питань до практикуючих спеціалістів. Розглянули коло питань:
- учитель повинен мати гнучкий стиль викладання, який містить безліч поведінкових реакцій, що впливають на зорову, аудіальну та кінестетичну сенсорні системи.
- диференційоване навчання на уроці потребує ґрунтовної підготовки педагога, певних умінь. Він має знати індивідуальні особливості учнів, розподілити їх за групами, розмістити ці групи.
- зміст і структура занять мають бути чітко продумані.
- необхідно вчасно виявити дітей з особливими освітніми потребами та здійснити правильний педагогічний супровід таких дітей із залученням їх в освітній процес звичайної школи.
Щиро дякуємо нашим гостям, що відгукнулися на запрошення та вдячні за цікаві та змістовні доповіді. Сподіваємося на подальшу співпрацю.
Інформацію підготувала
доцент кафедри дошкільної та початкової освіти
Баранюк Ірина