Про роботу з LEGO System під час вивчення дисципліни «Педагогіка дошкільна»
Під час курсу «Педагогіка дошкільна» зі студентами спеціальностей 013 Початкова освіта та 012 Дошкільна освіта була проведена низка занять присвячена роботі з LEGO. Після вивчення конструктора LEGO Duplo, була приділена увага LEGO System. Попрацювавши з цим видом LEGO студенти прийшли до висновку, що:
«За допомогою ігор з LEGO, у дітей розвивається творче мислення, мовлення, що сприяє кращому поясненню дітьми своїх дій, думок, емоцій; розвитку дрібної моторики; формуванню уявлень про зовнішні властивості предметів: форму, величину, колір, положення у просторі; збагаченню уявлення про навколишній світ; формуванню уміння працювати в парах чи групах (діти вчаться ділитися матеріалами, формується уміння вчитися у своїх однолітків, дослухатися до їхніх ідей та пропонувати власні), формуванню вміння дослухатися один до одного; розвитку пізнавальних та емоційно-вольові процесів.
Особисто мені дуже сподобалося грати в LEGO System, я і не думала, що така гра, зможе принести так багато позитивних емоцій. Семінарське заняття в такій ігровій формі створило в аудиторії комфортну, неповторну атмосферу, це звичайно вплинуло і на засвоєння матеріалу, тому що в такій ігровій формі, ми його засвоїли набагато краще.
Для себе я зрозуміла, що потрібно дітей заохочувати різними іграми, особливо іграми з LEGO, адже якщо діти будуть просто навчатися, це буде не тільки нудно, але й вплине на подальше засвоєння матеріалу» (Богдана Куріпко, студентка 3 курсу)
«Легендарний конструктор LEGO люблять як діти, так і дорослі. Сьогодні, ми відносимо себе до категорії «дорослих». Але в той час, коли нам принесли конструктор Lego, ми мали змогу знову відчути себе дітьми. Маніпулюючи з ним, конструювали те, що зазвичай роблять діти, аналізуючи наші дії з дорослої сторони – сторони вихователів, тих, хто застосовуватиме даний дидактичний матеріал на практиці. І в мене виникло запитання, чим корисне LEGO? В ході гри, ми зрозуміли як, здавалося б, звичайна дитяча гра сприяє всебічному розвитку дитини дошкільного віку, а саме: розвитку дрібної моторики рук, яка тісно пов’язана з розвитком мови, розвиває логічне мислення, увагу, терпіння, посидючість, творче мислення та підхід до побудови конструкцій.
Нетовариські діти навчаться знаходити спільну мову. Збираючи деталі спільно, діти коммуніціюють між собою, їм доводиться домовлятися, співпрацювати, обговорювати подальші дії, йти на контакт щоб створювати разом. З іншого боку, гіперактивні діти можуть стати більш посидючими, тому що дане заняття, для них є цікавим, і тому саме ця причина стає першим кроком до формування в них сконцентрованості.
Тому на такий вид дидактичних ігор варто звертати увагу не лише вихователям в ДНЗ, а й батькам, для розвитку своєї дитини (Крошко Валерія, студентка 3 курсу)
«LEGO-технології формують вміння розв’язувати проблемні завдання, ставити перед собою мету та досягати її, розвивають творче мислення, адже ми намагалися створити щось своє – нове. На такому занятті у групі швидко виникла довірлива атмосфера, що урізноманітнило процес навчання. Я вважаю, що кожен педагог може знайти для себе щось корисне у LEGO-технологіях. Такий конструктор є надійним помічником у роботі вчителів. І на занятті ми змогли в цьому переконатися. Не дарма LEGO набирає таких обертів популярності! Ця популярність цілком обґрунтована. (Дюдюнова Василина, студентка 3 курсу)
Інформацію надала Тетяна Прибора