Виробнича педагогічна логопедична практика у студентів групи сд16б(42)
Під час проходження практики ми ознайомилися з процесом роботи у дитячому навчальному закладі, познайомилась з директором Вознюк Людмилою Петрівною, логопедом, психологом, медичною сестрою та вихователем групи.
У процесі практики ми змогли застосувати отримані теоретичні знання з дошкільної лінгводидактики, логопедії, психології та дошкільної педагогіки. Логопед допомогла нам структурувати наявні знання і правильно організувати процес проходження практики. Конспекти занять були складені з урахуванням психофізіологічних, індивідуальних і вікових особливостей дітей. Підготовка до занять: розробка конспектів, виготовлення дидактичного матеріалу займала найбільше часу. У логопедичній групі всі режимні моменти спрямовані на подолання мовленнєвих порушень та профілактику вторинних психологічних нашарувань.
Практика залишила у нас гарне враження. Склалися доброзичливі відносини з дітьми групи, вихователями та іншими співробітниками дитячого садка.