Активні форми навчання на заняттях з педагогіки
Основними факторами, які сприяють творчому становленню студентів до освітнього процесу і його результатів є: нестандартний характер навчально-пізнавальної діяльності; професійний інтерес; змагальність; ігровий характер занять; емоційність та проблемність. Всі ці фактори можна реалізувати за допомогою проведення нестандартних занять.
То ж, для студентів 21 групи спеціальності 013 Початкова освіта підсумкове заняття з курсу «Основи педагогіки та дидактика» було проведено у формі КВК. Всі конкурси мали цільовий характер: виявити рівень знань студентів з вивчених протягом навчального семестру розділів, повторення вивчених теоретичних основ дисципліни, вміння швидко орієнтуватися в розв’язанні поставлених педагогічних задач – і все це перепліталося з веселими творчими конкурсами. Студенти із задоволенням продумували і проводили дидактичні ігри, використовуючи казкових героїв, складали ребуси, розв’язували педагогічні задачі професійного спрямування тощо. Як результат: повторили та узагальнили вивчений матеріал, заглибилися в незабутню атмосферу емоційного піднесення та впевненості у власних силах.
Матеріал підготувала доцент кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти Баранюк І. Г.
- Інформацію надано факультетом педагогіки, психології та мистецтв