Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

СУТНІСНО-ЗМІСТОВНА ХАРАКТЕРИСТИКА КЛЮЧОВИХ ПОНЯТЬ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ

СТРЕЛЬЧЕНКО Лариса Василівна –

кандидат педагогічних наук, доцент, докторант

Інституту вищої освіти НАПН України

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті подається характеристика суті та змісту ключових понять дослідження проблеми інформаційно-комунікаційної компетентності викладачів англійської мови контексті Болонського процесу

Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, інформаційно-комунікаційна компетентність, професійна підготовка магістрів з англійської мови, стандарт освіти, лінгвістична, комунікативна, методична,дослідницько-пошукова компетентність.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Борова Т. А. Теоретичні засади адаптивного управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників вищого навчального закладу: моногр. / Т. А. Борова. – Х.: Компанія СМІТ, 2011. – 123 с.

2. Закон України «Про вищу освіту» // Закон від 01.07.2014 № 1556-VІІ .- Харків. – «Право» –2014. – 104 с.

3. Методичні рекомендації для розроблення профілів ступеневих програм, включаючи М54 чи програмні компетентності та програмні результати навчання / пер. з англ. національного експерта з реформування вищої освіти Програми Еразмус+, д-ра техн. наук, проф. Ю. М. Рашкевича. – Київ: ТОВ «Поліграф плюс», 2016. – С. 11– 21.

4. Національний освітній глосарій: вища освіта / авт.-уклад.: І. І. Бабин, Я. Я. Болюбаш, А. А. Гармаш й ін.; за ред. Д. В. Табачника, В. Г. Кременя. — К.: ТОВ «Вид. дім «Плеяди», 2011. – 514 с.

5. Рамка якості викладання в університетах http://www.universitiesuk.ac.uk/blog/Pages/Whatnext-for-the-Teaching-ExcellenceFramework.aspx?utm_source=UUK+Bulletin&utm_c ampaign =5ae2819a60UUK_Bulletin_10February_2017&utm _medium=email&utm _term =0_99e42a53365ae2819a60-100549813

6. Рашкевич Ю. М. Болонський процес та нова парадигма вищої освіти / Ю. М. Рашкевич. – Львів, 2014. – 168 с.

7. Сисоєва С. Різниця понять. Чи постраждає зміст закону? / С. Сисоєва // Газета «Освіта» –№ 26–27.

8. Стів Баскервіль, Фіона Маклеод, Ніколас Сондерс. Система вищої освіти у Великій Британії та міжнародні університетські зв’язки, Довідник для університетів світу. Серія досліджень / 9, липень 2011 р. ISBN 978–1–84036–257–2, – С. 52– 62.

9. Alyan, A. (2011). The Intercultural Dimension in EFL University Context: EFL Teachers Beliefs regarding the Concepts of Culture.LAP Lambert Academic Publishing.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись