Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ПРОФЕСІЙНО-МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА ШКІЛЬНОГО УЧИТЕЛЯ НОВОГО ПОКОЛІННЯ В МОВНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ ВНЗ

КАЛІНІН Вадим Олександрович –

кандидат педагогічних наук, доцент,

начальник управління освіти і науки

Житомирської облдержадміністрації

e-mail: [email protected]

КАЛІНІНА Лариса Вадимівна –

кандидат педагогічних наук, професор

кафедри міжкультурної комунікації та прикладної лінгвістики

Житомирського державного університету імені Івана Франка

e-mail: [email protected]

Анотація

    Дана стаття присвячена проблемі професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови в мовному ВНЗ. Автори розглядають методи теоретичної професійно-методичної підготовки студентів, ефективність яких доведена експериментально.

Ключові слова: професійно-методична підготовка, майбутній вчитель іноземної мови, шкільний вчитель нового покоління, самостійна робота, методична компетентність.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бігич О. Б. Теорія і практика формування методичної компетенції вчителя іноземної мови початкової школи / О. Б. Бігич // [навчальний посібник]. – К.: Ленвіт, 2006. – 200 с.

2. Вербицкий А. А. Формирование познавательной и профессиональной мотивации студентов / А. А. Вербицкий. – М.: 1986. – 82 с.

3. Волощук А. М. Розвиток методичної компетентності майбутніх учителів гуманітарного профілю: професійно-методичні кейси / А. М. Волощук // [навчально-методичний посібник]. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франко, 2011 – 94 с.

4. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. – Київ: Ленвіт, 2003. – 273 с.

5. Майер Н. В. Формування методичної компетентності у майбутніх викладачів французської мови: теорія і практика: [моногр.] / Н. В. Майер. – К.: Вид. центр КНДУ, 2015. – 427 с.

6. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика: підручник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / за заг. ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 2013. – 590 с.

7. Пассов Е. И. Сорок лет спустя или сто одна методическая идея / Е. И. Пассов. – М.: Глосса-Пресс. – 2006. – 240 с.

8. Соловова Е. Н. Методика обучения иностранным языкам: продвинутый курс: пособие для студентов пед. вузов и учителей. – М.: Аст: Астрель, 2008. – 272 с.

9. Шкільний учитель нового покоління. Допроектне базове дослідження (березень 2013 – березень 2014). – К.: Ленвіт, 2014. – 60 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись