Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ДОСВІД ФОРМУВАННЯ В МАГІСТРАНТІВ - ВОКАЛІСТІВ ГОТОВНОСТІ ДО ІННОВАЦІЙНО-ФАХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ЛЮ ЦЗЯ –

aспірантка кафедри музичного мистецтва

і хореографії ПНПУ ім. К. Д. Ушинського

e-mail: [email protected]

Анотація

   У статті висвітлюється досвід підготовки майбутніх викладачів вокалу до втілення інноваційних технологій у навчальний процес на засадах забезпечення педагогічних умов: забезпечення сприятливого для творчо-пошуковій діяльності клімату, формування особистісних властивостей студентів-вокалістів, організацію їх поетапної підготовки до інноваційної творчості у виконавській, науково-методичній та викладацькій діяльності.

Ключові слова: викладач вокалу, інноваційні технології, педагогічні умови.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Міщанчук В. М. Методика використання сугестивних технологій у музично-виконавській підготовці майбутніх учителів музики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02. – Київ, 2015. – 20 c.

2. Морено Дж. Театр спонтанности / пер. с англ., авт. вступ. ст. Б. И. Хасан. − Красноярск, 1993. – 265 с.

3. Горлач І. Методи викладання: як стати ефективним учителем / І. Горлач. [електронний ресурс]. Режим доступу: http://journal.osnova.com.ua/download/ 40-50-48282.pdf

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись