ДОСВІД ФОРМУВАННЯ В МАГІСТРАНТІВ - ВОКАЛІСТІВ ГОТОВНОСТІ ДО ІННОВАЦІЙНО-ФАХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ЛЮ ЦЗЯ –
aспірантка кафедри музичного мистецтва
і хореографії ПНПУ ім. К. Д. Ушинського
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті висвітлюється досвід підготовки майбутніх викладачів вокалу до втілення інноваційних технологій у навчальний процес на засадах забезпечення педагогічних умов: забезпечення сприятливого для творчо-пошуковій діяльності клімату, формування особистісних властивостей студентів-вокалістів, організацію їх поетапної підготовки до інноваційної творчості у виконавській, науково-методичній та викладацькій діяльності.
Ключові слова: викладач вокалу, інноваційні технології, педагогічні умови.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Міщанчук В. М. Методика використання сугестивних технологій у музично-виконавській підготовці майбутніх учителів музики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02. – Київ, 2015. – 20 c.
2. Морено Дж. Театр спонтанности / пер. с англ., авт. вступ. ст. Б. И. Хасан. − Красноярск, 1993. – 265 с.
3. Горлач І. Методи викладання: як стати ефективним учителем / І. Горлач. [електронний ресурс]. Режим доступу: http://journal.osnova.com.ua/download/ 40-50-48282.pdf