СПЕЦИФІКА АКТУАЛІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ У ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
ДУБОВИЙ Захар Сулейманович –
аспірант кафедри педагогіки
та методики технологічної освіти
Криворізького державного педагогічного університету
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті зроблено спробу розкрити специфіку актуалізації самостійності майбутніх учителів музики у процесі дистанційного навчання та розглянути різні підходи до цього питання.
Ключові слова: самостійність, пізнавальна діяльність, пізнавальна самостійність, дистанційне навчання.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник. / С. У. Гончаренко − К.: Либідь, 1997. − 376 с.
2. Глушаков С. В., Сурядний А. С. Персональний комп’ютер для учителя / С. В. Глушаков, А. С. Сурядний – Харьков: Фолио, 2003. – 507 с.
3. Жевакіна Н. В. Педагогічні умови організації дистанційного навчання студентів гуманітарних спеціальностей у педагогічному університеті : автореф. дис. канд. пед. наук: спец.13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Жевакіна Н. В.; Луганськ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. – Луганськ, 2009. – 20 с. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/ard/2009/09jnvspu.zip
4. Падалка Г. М. Музична педагогіка: Курс лекцій з актуальних проблем викладання музичних дисциплін в системі педагогічної освіти / За ред. В. Г. Бутенка. – Херсон: ХДПІ, 1995. – 104 с.
5. Ушинский К. Д. Собрание сочинений, т. 2. / К. Д. Ушинський. – М.– Л.: Музгиз, 1948. – 245 с.
6. Шапар В. Б. Психологічний тлумачний словник / В. Б. Шапар – Х.: Прапор, 2004. – 640 с.
7. http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/123456789/1348/1/39.pdf