ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО КЕРІВНИЦТВА ШКІЛЬНИМ ХОРОВИМ КОЛЕКТИВОМ
ФУРДАК Тетяна Дмитрівна –
старший викладач кафедри методики музвиховання,
співу та хорового диригування
Криворізького державного педагогічного університету
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті актуалізовано проблему готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до керівництва шкільним хоровим колективом. Розкрито сутність поняття «готовність», визначено задачі та шляхи їх вирішення у процесі диригентської підготовки студентів.
Ключові слова: готовність, мотиваційна готовність, квазіпрофесійна діяльність, керівник колективу, мистецтво диригування, мотиви діяльності.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Дьяченко М. И. Психологические проблемы готовности к деятельности / М. И. Дьяченко, Л. А. Кандыбович. – Минск: БГУ, 1976. – 176 с.
2. Линенко А. Ф. Теорія і практика формування готовності студентів педагогічних вузів до професійної діяльності: автореф. дис. доктора пед. наук: 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / А. Ф.Линенко. – К.; 1996. – 44 с.
3. Національна доктрина розвитку освіти України в ХХІ столітті // Освіта України. – 2002. – № 33.
4. Пряжников Н. С. Психология труда и человеческого достоинства / Н. С. Пряжников, Е. Ю. Пряжникова. – М.: Издательский центр «Академия», 2003. – 480 с.
5. Юцевич Ю. Музика. Словник-довідник // Ю. Юцевич. – Тернопіль: [навіч. книга]. – Богдан; 2003. – 352 с.