ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОЇ МОВИ ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИ-НЕФІЛОЛОГАМИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ
ЯНУШЕВСЬКА Ірина Борисівна –
викладач кафедри мовної підготовки
Запорізького державного медичного університету
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті розглядається сучасний стан навчання професійно орієнтованого мовлення іноземних студентів підготовчих факультетів нефілологічних спеціальностей, аналізується його зміст, представлений в посібниках з наукового стилю, обґрунтовується необхідність створення сучасних комунікативно спрямованих навчальних посібників для початкового етапу навчання.
Ключові слова: професійно орієнтована мова, іноземні студенти, підготовчий факультет, науковий стиль мовлення.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Гальскова Н. Д. Современная методика обучения иностранному языку: пособие для учителя / Н. Д. Гальскова. – М.: АРКТИ – Глосса, 2000. – 165 с.
2. Клобукова Л. П. Терминологические игры или новая лингвометодическая реальность? / Л. П. Клобукова // Мир русского слова. – 2002. – № 2. – С. 91–96.
3. Митрофанова О. Д. Научный стиль речи: проблемы обучения / О. Д. Митрофанова. – М.: Русский язык, 1985. – 229 с.
4. Мотина Е. И. Язык и специальность: лингвометодические основы обучения русскому языку студентов-нефилологов / Е. И. Мотина. – М.: Русский язык, 1988. – 176 с.
5. Навчальні програми (довузівська підготовка іноземних громадян) / Уклад. Б. М. Андрющенко, Ю. М. Іващенко, Ю. О. Колтаков та ін. – К., 2005. – Ч. 2: Фізика. Хімія. Математика. Основи інф-ки та обчисл. техники. Креслення. Історія України. Рос. мова. Укр. і зарубіж. л-ра. Основи псіхології. Образотв. Мистец. – 168 с.
6. Пассов Е. И. Программа-концепция коммуникативного иноязычного образования «Развитие индивидуальности в диалоге культур» / Е. И. Пассов. – М.: Просвещение, 2000. – 159 с.