Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ВІЛЬНЕ І СВІДОМЕ ДИХАННЯ ЯК ОДИН З МЕТОДІВ ПОДОЛАННЯ СКУТОСТІ ПІД ЧАС ГРИ НА ВІОЛОНЧЕЛІ

ГОРІЧЕНКО-БАЛЕМА Лариса Вікторівна

викладач КВНЗ

«Криворізький обласний музичний коледж»

e-mail: [email protected]

Анотація

Дана стаття адресована насамперед віолончелістам-виконавцям та викладачам класу віолончелі початкових і середніх музичних навчальних закладів, тому що саме під час навчання в таких музичних закладах музикант-початківець засвоює правильні навички гри на інструменті, які в процесі професійної підготовки до концертних виступів допомагають знайти оптимальні форми виконання як з психологічної, так і з суто фізіологічної позиції.

Ключові слова: віолончеліст, скутість, напруженість, виконавський апарат, дихання.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Беседы К. С. Станиславского. – М: Сов. Россия, 1990. – 68 с.

2. Горіченко-Балема Л. В. Напруженість – основна перешкода на шляху до майстерності виконавства віолончелістів // Вісник Прикарпатського національного університету ім. В. Стефаника. Мистецтвознавство. Вип. XII–XIII. – Івано-Франківськ, 2008. – С. 234–238.

3. Деякі психофізіологічні проблеми методики навчання гри на скрипці: Метод. розробка. / Пославська Н. – Львів: ВДМІ ім. М.В.Лисенка, 1999. – С. 2–4.

4. Дінейка К. Рух, дихання, психофізичне тренування. – 2-е вид., перероб. і доп. – К.: Здоров’я, 1988. – С. 10–15.

5. Кочеткова И. Н. Парадоксальная гимнастика Стрельниковой. – М.: Советский спорт, 1989. – С. 16–24.

6. Овчаренко Н. А. Основи вокальної методики: Науково-методичний посібник. – Кривий Ріг: Видавничий дім, 2006. – С. 35–38.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись