Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАГІСТРІВ В СИСТЕМІ ВІДКРИТОЇ ОСВІТИ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ

СТРЕЛЬЧЕНКО Лариса Василівна

кандидат педагогічних наук, доцент,

докторант Інституту вищої освіти НАПН України

e-mail: [email protected]

Анотація

В статті подається огляд сучасних форм організації підготовки магістрів мистецтв з англійської мови як іноземної в системі відкритої освіти Великої Британії на основі компетентнісного підходу в професійній підготовці фахівців. Досліджуються шляхи розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх викладачів англійської мови під час навчання в магістратурі в університетах Об’єднаного Королівства.

Ключові слова: відкрита освіта, дистанційне навчання, університети Великої Британії, магістр мистецтв з англійської мови, інформаційно-комунікаційні технології, інформаційно-комунікаційна компетентність.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Crystal David. Language and the Internet. Cambridge University Press, 2003. – 272 p. Режим доступу: https://assets.cambridge.org/052180/2121/sample/0521802121ws.pdf.

2. Crystal David. The Cambridge Encyclopedia of the English Language http://www.twirpx.com/file/100212/.

3. UNESCO ICT Competency framework for teachers. Режим доступу: http://unesdoc.unesco.org/images/0021/002134/213475e.pdf.

4. Ben Williamson. 21st Century Technologies for Learning Languages. Futurelab. 2002.

5. James Milton Literature Review in Languages, Technology and Learning by, Centre for Applied Language Studies, University of Wales, Swansea, 2002.

6. Graham Davies. Computer Assisted Language Learning: Where are we now and where are we going? Cambridge University Press, 2003.

7. Keri Facer and Martin Owen. Futurelab. The potential role of ICT in modern foreign languages learning, 2004.

8. Richards, J. C., and Renandya, W. A. (Eds.) Methodology in language teaching: An anthology of current practice. Cambridge, UK: Cambridge University Press, 2002.

9. http://www.open.ac.uk/about/main/strategy/teaching-learning-ou.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись