СУЧАСНІ ПІДХОДИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ МАЙБУТНІМИ СОЦІАЛЬНИМИ ПЕДАГОГАМИ
РАЦУЛ Олександр Анатолійович –
кандидат педагогічних наук,
доцент кафедри соціальної педагогіки та психології
Кіровоградського державного педагогічного університету
імені Володимира Винниченка
e-mail:[email protected]
Анотація
Стаття присвячена проблемі сучасних підходів до використання інформаційних технологій викладачами спеціальності «Соціальна педагогіка». Визначено й проаналізовано вимоги, що висуваються до освітян щодо готовності використовувати інформаційні технології (ІТ) у професійній діяльності для розробки відповідних методик і технік підготовки соціальних педагогів в сучасних умовах.
Ключові слова: інформаційні технології, засоби мультимедіа, соціальний педагог, якість освіти, інформаційне суспільство.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Везиров Т. Г. Теория и практика использования информационных и коммуникационных технологий в педагогическом образовании / Тимур Гаджиевич Везиров. – Ставрополь, 2001. – 310 с.
2. Вихман В. В. Оценка и анализ эффективности применения информационных технологий в образовании / Виктория Викторовна Вихман. – Новосибирск, 2004. – 132 с.
3. Выготский Л. С. Избранные психологические исследования в 6 томах / Л. С. Выготский. – Т. 2. – М.: 1956. – 605 с.
4. Державна національна програма «Освіта» («Україна ХХІ століття»). – К.: Райдуга, 1995. – 61 с.
5. Коджаспирова Г. М. Технические средства обучения и методика их использования / Г. М. Коджаспирова, К. В. Петров. – М: «Академия», 2001 – 256 с.
6. Кравцова А. Ю. Совершенствование системы подготовки будущих учителей в области информационных и коммуникационных технологий в условиях модернизации образования (на материале зарубежных исследований) / Алла Юрьевна Кравцова. – М., 2004. – 263 с.
7. Скаткин М. Н. Активизация познавательной деятельности учащихся в обучении / М. Н. Скаткин. – М.: Педагогика, 1995. – 275 с.
8. Хутірський А. В. Технологія евристичного навчання / А. В. Хутірський // Нові технології. – 1998. – № 4 – С.15–19.