ПЕРЕДШКІЛЬНА ОСВІТА ДІТЕЙ: ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИХОВАТЕЛЯ ДО СТИМУЛЮВАННЯ ЇХНЬОЇ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ
ЛЕСІНА Тетяна Миколаївна –
кандидат педагогічних наук, доцент
кафедри загальної педагогіки,
дошкільної та початкової освіти
Ізмаїльського державного гуманітарного університету
e-mail: [email protected]
Анотація
Стаття присвячена науково-педагогічному осмисленню одного з важливих чинників удосконалення сучасної передшкільної освіти – компетентної діяльності педагога-дошкільника щодо розвитку просоціальної активності дітей старшого шкільного віку. Актуалізуються деякі аспекти проблеми готовності студентів як контурентоздатних фахівців.
Ключові слова: передшкільна освіта, дошкільна зрілість, «ціннісний вимір», просоціальна активність, професійно-педагогічна підготовка, підготовленість, готовність майбутнього вихователя.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Асмолов А. Г. Психология личности. Принципы общепсихологического анализа: М.: изд-во МГУ, 1990. – 274 с.
2. Богуш А., Маліновська Н. Перші кроки грамоти: передшкільний вік: навч. пос. – вид.2-ге. – К.: Слово, 2014. – 424 с.
3. Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку на християнських цінностях: навч. прогр. та календарно-темат. план ∕ А. М. Богуш, І. Л. Сіданіч, В. Є. Сучок та ін. – К., 2016. – 124 с.
4. Ковшар О. В. Теоретико-методичні засади організації передшкільної освіти: Монографія. – Кривий Ріг, 2015. – 244 с.
5. Лавроненко О. Гуманізм як домінанта виховної системи Василя Сухомлинського ∕∕ Рідна школа. – 2005. – № 1. – С. 4–7.
6. Пєхота О. М. Особистісно-орієнтоване навчання: підготовка вчителя: монографія ∕О. М. Пєхота, А. М. Старєва. – Миколаїв: вид-во «Іліон», 2006. – 272 с.
7. Підготовка вихователя до розвитку особистості дитини в дошкільному віці: монографія ∕ за заг.ред. І.І. Загарницької. – К.: Вид-во НПУ ім. М. Драгоманова, 2009. – 310 с.
8. Радул В. В., Галета Я. В. Соціалізація особистості: навч. пос. – Кіровоград, 2013. – 236 с.
9. Сухомлинський В. О. Павлиська середня школа ∕ В. О. Сухомлинський. – Вибрані твори в 5-ти т. – Т. 3. – К.: Рад. Школа, 1977. – 234 c.
10. Ціннісні орієнтації дитини у дорослому світі: навч.-метод.пос. ∕ Т. О. Піроженко, Л. І. Соловйова та ін. – К.: «Слово», 2016. – 248 с.