Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ СПІВАЦЬКОЇ ГРАМОТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ХОРМЕЙСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ

ТКАЧЕНКО Марина Юріївна –

старший викладач кафедри диригентсько-хорової підготовки

Південноукраїнського національного педагогічного університету

імені К. Д. Ушинського

e-mail: [email protected]

РАДЮШІНА Світлана Олександрівна –

старший викладач кафедри диригентсько-хорової підготовки

Південноукраїнського національного педагогічного університету

імені К. Д. Ушинського

e-mail: [email protected]

Анотація

    В статті розглядається категорія «співацька грамотність» як одна з професійних компетенцій майбутніх учителів музичного мистецтва, розкрито взаємозв’язок понять «грамотність» і «компетентність», висвітлено зміст ефективних методологічних підходів формування співацької грамотності, позначена їх пріоритетність у впровадженні в освітній процес хормейстерської підготовки.

Ключові слова: «компетентність», «компетенція», «професійна компетентність», «грамотність», «музична грамотність», «співоча грамотність», хорове мистецтво, методологічні підходи.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бойчук Ю. Д. Компетентнісний підхід як основа модернізації сучасної освіти / Бойчук Ю. Д. // Освітній простір. Глобальні, регіональні та інформаційні аспекти: наук. метод. журн. – Чернівці: Черемош, 2013. – Вип. 13. – С. 130–135.

2. Гаврилова Е. З. Формирование музыкальной грамотности в профессиональной подготовке студентов колледжа искусств: Автореф... канд. пед. наук: 13.00.02 / Е.З. Гаврилова. – Москва, 2012. – 161 с.

3. Гершунский Б. С. Философия образования для ХХІ века: в поисках практикоориентированных образовательных концепций / Б.С. Гершунский. – М.: Совершенство, 1998. – 608 с.

4. Кокун О. М. Психофізіологія / О. М. Кокун. – К., 2006. – 181 с.

5. Немов Р. С. Психология: В 2-х кн. Кн.1. Общие основы психологии / Р. С. Немов. – М.: Просвещение: Гуманитарный издательский центр Владос, 1994. – 572 с.

6. Новейший философский словарь / В. А. Кондрашов, Д. А. Чекалов, В. О. Конорулина; под общ. Ред. А. П. Ярещенко.– Изд. 2-е – Ростов-н/Д: Феникс, 2006. – 789 с.

7. Ортинський В. Л. Педагогіка вищої школи. Види педагогічних технологій: [Електронний ресурс] / Л. В. Ортинський Режим доступу: http://pidruchniki.com /17190512 / pedagogika /vidi_pedagogichnih_tehnologiy.

8. Сенько Ю. В. Гуманитарные основы педагогического образования: курс лекций / Ю. В. Сенько. – М.: Издательский центр «Академия», 2000. – 240 с.

9. Сіренко Т. М. Щодо формування вокальної культури студентів вокалістів / Т. М. Сіренко // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. – № 18 (277). – Ч. ІІ, 2013. – С. 101–110.

10. Ткаченко М. Ю. Теоретичні засади формування співацької грамотності майбутніх учителів музичного мистецтва / М. Ю. Ткаченко. //
Наукові записки. Серія: педагогічні науки. – Кропивницький. – 2018. – №170.– С. 17–25.

11. Фесенко Г. А. Підвищення фінансової грамотності населення як педагогічна проблема / Г. А. Фесенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. Драгоманова. Серія №5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 50: збірник наукових праць. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – С. 259–264.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись