Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

ЩЕРБАК Ігор Вікторович –

кандидат педагогічних наук, доцент,

доцент кафедри музичного мистецтва

Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського

https://orcid.org/ 0000-0002-4649-6510

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті шляхом вивчення й аналізу документів, психолого-педагогічної літератури з проблеми дослідження, інтегрування та конкретизації визначено сутність поняття «професійні властивості вчителя музичного мистецтва»; уточнено професійні властивості особистості вчителя-музиканта; окреслено та схарактеризовано основні професійно значущі й особистісні якості майбутніх учителів музичного мистецтва. У результаті створено основу для визначення організаційно-педагогічних умов формування професійних властивостей майбутніх учителів музичного мистецтва, а також – для розробки на їх основі моделі, що є перспективами подальших наукових розвідок.

Ключові слова: учитель музичного мистецтва, професійні властивості, функції, здібності, знання, навички, уміння, якості, професійна спрямованість учителя-музиканта.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Арчажникова Л. Г. Профессия – учитель музыки / Л. Г. Арчажникова – М.: Просвещение, 1984. – 109 с.

2. Асафьев Б. В. Музыкальная форма как процесс / Борис Владимирович Асафьев. – Л.: Музыка, 1963. – 376 с.

3. Буланова-Топоркова М. В. Педагогика и психология высшей школы: Учебное пособие / М. В. Буланова-Топоркова. – Ростов н/Д : Феникс, 2002.– 544 с.

4. Выготский Л. С. Педагогическая психология / Л. С. Выготский. Под ред. В. В. Давыдова. – М.: АСТ. Астрель Люкс, 2005. – 671 с.

5. Гершунский Б. С. Философия образования для ХХІ века (в поисках практикоориентированных образовательных концепций) / Б. С. Гершунский. – М.: Совершенство, 1998. – 608 с.

6. Загвязинский В. И. Педагогическое творчество учителя / В. И. Загвязинский. – М.: Педагогика, 1987. – 160 с.

7. Локарєва Ю. В. Теоретико-методологічні основи професійного становлення майбутніх учителів музичного мистецтва / Ю. В. Локарєва // Наукові записки. – Вип. 132. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: КДПУ, 2014. – С. 203–219.

8. Лопатина А. Волшебный мир музыки / А. Лопатина, М. Скребцова. – М.: Амрита, 2009. – 304 с.

9. Маклаков А. Г. Общая психология: учебник для вузов / А. Г. Маклаков. – СПб.: Питер, 2008. – 583 с.

10. Падалка Г. М. Учитель, музика, діти / Г. М. Падалка. – К.: Музична Україна, 1982. – 144 с.

11. Ростовський О. Я. Методика викладання музики в основній школі: навч.-метод. посібник / Ростовський О. Я. – 2-ге вид., доп. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2001. – 272 с.

12. Ростовський О. Я. Методика викладання музики у початковій школі: навч.-метод. посібник / Ростовський О. Я. – 2-ге вид., доп. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2001. – 216 с.;

13. Румянцева З. В. Формирование профессиональной готовности учителя к музыкально-педагогической деятельности в школе: дис. … канд. пед. наук: 13.00.01 / Румянцева Зоя Васильевна – М., 1987. – 199 с.

14. Словник термінів і понять з педагогіки вищої школи: посібник / В. В. Приходько, В. В. Малий, В. Л. Галацька, М. А. Мироненко. – Дніпропетровськ: НГАУ, 2005. – 181 с.

15. Академічний тлумачний словник [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://sum.in.ua/s/vlastyvistj.

16. Логічний словник [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vocabulary.ru/termin/svoistvo.html.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись