Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА

ШЕВЧЕНКО Інга Леонідівна –

кандидат педагогічних наук,

доцент кафедри вокально-хорових дисциплін та методики музичного виховання

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

БРОДСЬКИЙ Геннадій Леонідович –

доцент кафедри музичного мистецтва і хореографії

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

  Стаття присвячена розробці нових підходів до викладання фахових дисциплін на мистецькому факультеті з використанням сучасних інноваційних технологій, визначені основні завдання створення єдиного інформаційно-комунікаційного простору вишу, розкриті основні характеристики електронних ресурсів ВікіЦДПУ, Хмарка-ЦДПУ та MOODLE ЦДПУ, а також матеріали навчальних курсів «Методика викладання музичного інструмента», «Методика викладання диригування» та «Оркестровий клас».

Ключові слова: мистецька освіта, інноваційні технології, електронні ресурси, дистанційні курси, фахові дисципліни, інформаційна культура, викладач, студент.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Авдієвський А. Т. Мистецька освіта в системі формування педагога ХХІ століття / А. Т. Авдієвський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.Драгоманова. Сер. 14: Теорія і методика мистецької освіти. – К.: НПУ, 2004. – С. 5–7.

2. Богданова І. М. Педагогічна інноватика: навчальний посібник / І. М. Богданова. – Одеса: ТЕС, 2000. – С. 5–34.

3. Болілий В. О., Копотій В. В. Розробка дистанційних курсів засобами Вікі-КДПУ, Хмарка-КДПУ і Moodle-КДПУ. Частина І. ВікіКДПУ і Хмарка КДПУ: навчальний посібник для учасників довгострокового підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників / В. О. Болілий, В. В. Копотій. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – 44 с.

4. Бродський Г. Л., Свещинська Н. В., Шевченко І. Л., Яненко О. А. Методика викладання музичного мистецтва: навчальнометодичний посібник для студентів мистецьких та музично-педагогічних факультетів / Г. Л. Бродський., Н. В. Свещинська, І. Л. Шевченко, О. А. Яненко. – Кіровоград: РВВ КДПУ імені Володимира Винниченка, Харків: ФОП Озероров, 2016. – 384 с.

5. Бродський Г. Л. , Шевченко І. Л. Сучасні технології викладання музичних дисциплін у закладах вищої освіти: навчальний посібник / Г. Л. Бродський, І. Л. Шевченко – Кропивницький – Харків, 2019. – 400 с.

6. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології / І. М. Дичківська. – К.: Академвидав, 2004. – 352 с.

7. Ильинский И. М., Гуревич П. С. Понимание как цель образования // Знание. Понимание. Умение: научный журнал Московского гуманитарного университета. – 2006. – №1. – С. 29–36.

8. Тестов В. А. Информационное общество: переход к новой парадигме образования // Педагогика. – 2012. – №4.– С. 21 – 30. 9. http://moodle.kspu.kr.ua 10. http://moodle.kspu.kr.ua/enrol/index.php?id =194 11. http://moodle.kspu.kr.ua/course/view.php?id =106 12. http://moodle.kspu.kr.ua/course/view.php?id =116

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись