Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ХУДОЖНЯ ДРАМАТУРГІЯ ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УРОКУ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «МИСТЕЦТВО»

ХАЙРУЛЛІНА Юлія Олександрівна –

кандидат філософських наук, доцент,

доцент кафедри музичного мистецтва

Миколаївського національного університету

імені В. О. Сухомлинського

https://orcid.org/ 0000-0003-0495-9086

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті проаналізовано явище художньої драматургії в контексті застосування її закономірностей у педагогіці мистецтва. Розглянуто особливості використання прийомів художньої драматургії при впорядкуванні структурно-змістових елементів сучасного уроку мистецтва у закладі загальної середньої освіти. Надано рекомендації щодо застосування художньої драматургії як освітньої технології. Описано рівні використання художньої драматургії на уроці. Наведено схему уроку мистецтва, де поєднуються загальнодидактичні вимоги та елементи художньої драматургії. Рекомендовано методику відстеження емоційної реакції учнів на хід уроку мистецтва з метою прогнозування успішної навчальної діяльності та вдосконалення методичної підготовки майбутніх учителів мистецтва.

Ключові слова: художня драматургія, інтегрований курс «Мистецтво», урок мистецтва, освітня технологія, емоційна партитура уроку.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Богданова І. М. Технології в освіті: теоретико-методологічний аспект: монографія / І. М. Богданова. – Одеса: ТЕС, 1999. – 146 с.

2. Загородня В. Упровадження поліхудожнього підходу до навчання в рамках шкільного курсу «Художня культура»: виступ на семінарі ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка в дистанційному форматі [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://ippo.org.ua/index.php?option=com_content&tas k=view&id=1369&Itemid=284

3. Масол Л. Методика навчання мистецтва у початковій школі: посібник для вчителів. – Х.Веста:Вид-во «Ранок», 2006. – С. 60–62.

4. Масол Л. М. Загальна мистецька освіта: теорія і практика: монографія / Л. М. Масол. – К.: Промінь, 2006. – 432 с.

5. Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва. Теорія і методика викладання мистецьких дисциплін / Г. М. Падалка. – К.: Освіта України, 2008. – 274 с.

6. Рудницька О. П. Педагогіка: загальна та мистецька: навчальний посібник / О. П. Рудницька. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2005. – 360 с.

7. Щолокова О. П. Методика викладання світової художньої культури: підручник для студ. пед. ун-тів / О. П. Щолокова. — Вид. 2-е – К.: Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. – 288 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись