Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

БЕЙ Ірина Юріївна –

аспірант кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти

ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті з’ясовано сутність та якісні характеристики поняття «педагогічні умови»; виділено складові структури готовності майбутніх фахівців до проектної діяльності. Змодельовано педагогічні умови забезпечення ефективності процесу підготовки студентів до проектної діяльності та обґрунтовано сутність кожної з них. Автором доведено доцільність інтеграції психолого-педагогічної та іншомовної складової процесу підготовки майбутніх учителів іноземних мов до проектної діяльності; представлено шляхи організації взаємодії суб’єктів навчального процесу на основі паритетного діалогу; визначено напрями формування у студентів навичок педагогічної рефлексії щодо ефективності власної проектної діяльності.

Ключові слова: підготовка вчителя, педагогічні умови, проектна діяльність, учителі іноземних мов, загальноосвітні навчальні заклади.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Дем’янчук О. О. Педагогічні умови формування гностичних умінь молодих педагогів у процесі професійної діяльності: автореф. дис. …канд. пед. наук / О. О. Дем’янчук – Житомир, 2013. – 22 с.

2. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: навч. посіб. / І. М. Дичківська. – Київ: Академвидав, 2004. – 351 с.

3. Кримський С. Б. Запити філософських смислів / С. Б. Кримський. – Київ: Видавець ПАРАПАН, 2003. – 240 с.

4. Левченко Т. І. Мотивація суб’єкта в різних видах діяльності: монографія / Т. І. Левченко. – Вінниця: Нова книга, 2011. – 322 с.

5. Марусинець М. М. Рефлексивна позиція у формуванні професійного становлення майбутнього вчителя // М. М. Марусинець // Гірська школа українських Карпат. – 2013, № 8– 9. – С. 93–97.

6. Остапенко Н. М.Технологія сучасного уроку рідної мови: навч. посіб. / Н. М. Остапенко. – Київ: ВЦ «Академія», 2011. – 248 с.

7. Підготовка майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій: навч. посіб / за ред. І. А. Зязюна, О. М. Пєхоти. Київ: Видавництво А.С.К., 2003. – 240 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись